Ben de forum temamızın hazırlıklarını ve son sekli veren grafiker arkadastan bir süpriz bekliyordum ve yılbası gecesi bile gelse yeni temamızı aktif edip yeni yıla yeni temayla girmeyi amaçlamıştım ama maalesef olmadı, forum teması %80 oranda bitti, çok kısa zamanda yeni forum arabirimini yayına alacağız ayrıca mobil tema için ise ilgili firmayla anlasma sagladık, bahardan önce bambaska dokunmatik cihazlara ve normal cep telefonlarına uygun mobil sitemizi yayına alacağız. Tüm bunlar gelişirken, bir yandan portal tarafında da hoşunuza gidecek çok güzel özellikler için çalışmalar basladı.
2012 Maxicep için, bir önceki yıla göre çok daha yenilik dolu ve profesyonel geçecek...