2010 dünya kupası teması lutfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muratsim67

Üye
    Konu Sahibi
2010 dünya kupası teması lutfen
bende e51 telefon için menüsekmelerinde kupa,top vs olan güzel ve gösterişli birtema istiyorum.lutfen yardım edin
 


haltie

haltie

Üye
bekle yolluyorum hemen ;) linki koyucam buraya
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
saol halit abi deneyelim nasıl....

--------------- Ekleme ---------------

yav sis miş be olmadı şans....
 
haltie

haltie

Üye
evet kardeşim s60 v3 için yeni tel alınca kullanırsın artık:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt