2009 en iyi nokia telefonu hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
A1234567A

A1234567A

Üye
    Konu Sahibi
2009 en iyi nokia telefonu hangisi ?
arkadaşlar sizce bu yıl yani 2009 çıkan en iyi nokia telefonu hangisi olabilir? cevaplarınızı bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: celilcemre


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
bence 5800 N97 zaten 5800 ın biraz değişiği..
 

passiv€ aggressiv€

Üye
5800 bence :spr
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
Bencede 5800
 
pavilion

pavilion

Üye
katılıyorum 5800, n97 ye 5800 ın 3 katı para verilmez özellik olarak hiçbir artısı yok.
 

sehmus7272

Üye
bence 6220 çok güzel bir telefon hem fazla pahalı değil hemde özellileri çok
 

DERBEDER-34-

Üye
bence iphone 3gs bide n79
 
Progressivity

Progressivity

Üye
en iyi smart telefon şu son versiyonuyla bakacak olursak kesinlikle 5800'dır ama genel olarak bütün seneyi değerlendirdiğimizde benim düşüncem i-phone 3gs'tir.

en iyi müzik telefonu olarak seçimim Sony Ericsson W995
en iyi iş telefonu olarakta Nokia E71'dir bence.
 
ash54

ash54

Üye
N97 babaaa:yuru
 
berkay18

berkay18

Üye
Tegmenim bnce en iyi telefon bnki 6120classic :):):::):):)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt