2008 üyeleri ve daha eskiler var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
2008 üyeleri ve daha eskiler var mı?

Resmen sitede dede gibi bir şey olduk, interneti doğru düzgün kullanmaya başladığımda ilk buraya üye olmuştum o zamanlar sony ericsson k790i vardı, format atmıştım usbyle telefon beyaz ekranda kalıyordu açılmıyordu falan buraya onunla üye olmuştum, nereye gitti eski üyeler :D
 


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
he is coming
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
İhtiyar.

İhtiyar.

Üye
Hayırdır bilader sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Bari 2010 deseydin düz hesap olsaydı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Bu arada kimi bekliyoruz? He is comingler bi esrarlar bi gizemler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Baydırman

Baydırman

Moderator
Kahrolsun eskiler :gun1:
 
  • Beğen
Tepkiler: SoulsEagle
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
çok yaşlısınız : ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
iskader

iskader

Üye
30 Aralık 2010 :) ucundan eski sayılır

Redmi Note 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit

Revengeful

Emekli Yönetici
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit ve Cezzbedici3
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi



ahaha :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
0MG90

0MG90

Üye
2011 olmaz mı? :züü:
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
2009 kurtarırmı :dry:
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Baydırman

Baydırman

Moderator
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Buyrun 2008

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
K.R.N.L.K

K.R.N.L.K

Üye
2011 de üye olmuştum, symbian.forever nicki ile sonra nicki uğur olarak değiştirdim sonra ban yedim sonra uslu birisi olarak geri geldim, o zamanlar ne günlerdi aykutu hâlâ hatırlıyorum. Gecem gündüzüm burası olmuştu sonra bıraktık buraları işte
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
Buyrun 2008

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Site 2004 te kuruldu ama 2006-2010 üyeleri daha fazla :D
2011 de üye olmuştum, symbian.forever nicki ile sonra nicki uğur olarak değiştirdim sonra ban yedim sonra uslu birisi olarak geri geldim, o zamanlar ne günlerdi aykutu hâlâ hatırlıyorum. Gecem gündüzüm burası olmuştu sonra bıraktık buraları işte
En fazla uyarı aldım onu da zaten pre temizlemişti, puanların artık durmasın demişti :D hem zamanın da kendimizi banlardık bu da en fazla 3 ay oluyordu :D
 


Üst Alt