maxirabit
Üye
2008 üyeleri ve daha eskiler var mı?
Resmen sitede dede gibi bir şey olduk, interneti doğru düzgün kullanmaya başladığımda ilk buraya üye olmuştum o zamanlar sony ericsson k790i vardı, format atmıştım usbyle telefon beyaz ekranda kalıyordu açılmıyordu falan buraya onunla üye olmuştum, nereye gitti eski üyeler
Resmen sitede dede gibi bir şey olduk, interneti doğru düzgün kullanmaya başladığımda ilk buraya üye olmuştum o zamanlar sony ericsson k790i vardı, format atmıştım usbyle telefon beyaz ekranda kalıyordu açılmıyordu falan buraya onunla üye olmuştum, nereye gitti eski üyeler








