2005in ödüllü Komik Yazıları (gerçek)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tofy

Üye
    Konu Sahibi
2005in ödüllü Komik Yazıları (gerçek)






 


crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
heeeeee guzelmiş emegine saglık
 

Nicolas_Anelka

Üye
gerçekten çok güzell bizim türk insanının bu huyuna bayılıyorumm ya gerçekten özü sözü aynı valla
 
kikaksk

kikaksk

Üye
komikler daha ne diyim eline sağlık...
 

onur_poy

Üye
çok güzel yaa
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

jöly

Üye
meleğim emeğine sağlık çok güzel bir çalışma olmuş
 
spook

spook

Üye
türkiyede degilmi
sagol....
 

sedo78

Üye
çok güsel olmuş
 
VoLo

VoLo

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
impavidus

impavidus

Üye
Çok hoş resimler Türkiyeden oldukları ne kadar belli
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
güzeldi

bir tane de benden



<span style="color:#FF6666"><span style="font-size:18pt;line-height:100%">FİRİNİN ÖNİNE PARK ETMEK YASAKTİR</span></span>
 

tofy

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(maskekemal53 &#064; Feb 21 2006, 10&#58;35 PM) [post=283506]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
güzeldi

bir tane de benden



<span style="color:#FF6666"><span style="font-size:18pt;line-height:100%">FİRİNİN ÖNİNE PARK ETMEK YASAKTİR</span></span>
[/b][/quote]

bu da çok güzelmişş
 
Haberci

Haberci

Üye
Bizleri güldürdünüz Allah da sizleri güldürsün emi
 
gknky

gknky

Üye
ağlanacak halimize gülüorz
 

abcde

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt