2002 yılında nerdeydin? şimdi nerdesin?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
2002 yılında nerdeydin? şimdi nerdesin?
şimdi oyun basit 2002 ye ait anılarınız varmı ?
mesela ben 13 yaşındaydım ve ilk iş deneyimim olmuştu bı sekreterın yanında iş ögreniyodum okuldan sonra tabi çok ufaktım ama çalışmak zorun daydım
şimdi ise işini yapamayan bi öğretmen oldum:ehe
 


Revengeful

Emekli Yönetici
İlk İngilizce dersime girmiştim
 
tempestshine

tempestshine

Üye
4 yaşındaydım sanırım .. :hmmm

----------Eklendi @ 20:58:34 ---------- Yazıldı @ 20:58:03 ----------

Yok be kaç yaşındaydım ben :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
telefon aldırmaya çalııyodum anneme
şimdi telefonları begenmiyorum:)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
6 yaşındaymışım :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
babama mp3 çalarlı kameralı telefon al diye yalvarıyodum şimdi 1 ayda 1 telefon değiştiriyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
guero38

guero38

Üye
ilk milli olmuştum
 
u_cosar

u_cosar

Üye
o zamanlar 5. sınıftaydım şimdiki halime bak üniversitedeyim :D vaybe eski yıllar
 

pelın_

    Konu Sahibi
ilk patron sekreter ilişkısıne tanık olup işten çıkmıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: devran_34
'Lorelai

'Lorelai

Üye
ilk patron sekreter ilişkısıne tanık olup işten çıkmıştım

23 yaşındasın. 2002 yılını soruyorsun. Bundan on sene önce 13 yaşındasın. Ve tuhaf yanı işten çıkıyorsun. İlginç.
 
kerim5534

kerim5534

Üye
Sabah erken kalmamak için okulu bırakan ben şimdi işe gitmek için sabahın köründe kalkıyorum:(
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Sanırım öğlene kadar uyuyup babaanneme oyuncak aldırmak için ağlıyordum :D
 
devran_34

devran_34

Üye
okuyordum . ama hayat tuhaf diyorlr dı inanmadım büyünce anlıyor insan hayatın tuhaflıgını okulumu özledim :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
kışı okulda geçiriyodum yazlarıda pederin iş yerine gidip sağı solu kırıp döküyodum
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
izmirdeydim 6 yaşındaydım hala izmirdeyim :)
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
2002 yılında 8 yaşındaydım. Okuyordum. Telefon-oyuncak diye sayıklıyordum. Şuan ise hiç beğenmiyorum:zzz:

Yıl olmuş 2012 18 yaşındayım. Ygs sınavına hazırlanmakdan,maxicepde takılmakdan başka hiçbir işle uğraşmıyorum.:ağlarım: Hani derlerya eşek kadar adam olmuşsun :D
 
greenmile

greenmile

Üye
hayatımın en heyecanlı yaz tatiliydi diyebilirim şuan ki yazlıktaki dostlarım çoğunu o yılın temmuz ağustos aylarında tanımıştım
 

fnldstntn

Üye
2002 De ilk okuldaydım 2012 de üni okuyorum...değişen pek bişey yo sadece okulun seviyesi...okul okul nereyekadar oooooof of...
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Konuları karıştırdım :zuhaha:
 
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
Belki de en güzel yıllardı geri dönemeyeceğim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt