2000 tl lik toplama pc

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
2000 tl lik toplama pc
























bunun fiyatı 1987 tl
max 2000 tl


----------Eklendi @ 18:08:05 ---------- Yazıldı @ 17:56:55 ----------

AMD FX-8120 Bulldozer AM3+ 16MB 3.1GHz Sekiz Çekirdekli İşlemci

MSI ATI HD6950 Twin FrozR III Power Edition/OC 2GB DDR5 256 Bit PCI Ekspres Ekran Kartı

Aerocool Strike X 600W 80+ Plus Bronz Güç Kaynağı

Geil Enhance Corsa 8GB 1600MHz CL9 Dual Channel Bellek Kiti (2x4GB)

Asus M5A97 AMD 970 AM3+ DDR3 SATA3 USB3 ATX Anakart

SAMSUNG 1 TB 7200 RPM 32 MB Ön Bellek 3,5" SATA II DISK (HD103SJ)
 
resimleri kaldır mobiliz şurda...
harddiski seagate barracuda veya WD caviar blue seç..
sata3 olsun.. çünkü nesil varkı var yeni versiyonların okuma yazma hızı biraz daha yüksek....

ramleri ripjawsx veya vengeance seç.. en iyisidir.

bana sorarsan 2000 liraya AMD degil INTEL toplarım...
2500k daha güzel gider...
ekran kartı iyidir ..
birde işlemci fanı ekle . 4.5 GHZ overclock
power yeterli





bu kasanın amacı ne ????
 
    Konu Sahibi

o resimleri özellikle senin için ekledim onlar hasan savar kasanın amacı yok öyle kafama esti 2 milyarlık amd sistem topliyim dedim


----------Eklendi @ 21:20:02 ---------- Yazıldı @ 21:17:45 ----------

off çok dikkatsizim harddiski sata 3 gördüm ekledim buraya sen demesen daha farketmezdim

----------Eklendi @ 21:21:24 ---------- Yazıldı @ 21:20:02 ----------

ripjaws ve vengaence nin ne özelliği var :Ehe neden özellikle wd yada seagate madem yazdın açıkla bakayım
 
samsung çünkü biraz arkadan geliyor
barracuda modeller 130 mb civarına ulaşabiliyor.

ramler ise ripjaws ların CL7 1600mhz de çalıştıgını gördüm ?
performansı yüksek ramler...
vengeancelerde öyle..
işin ne pc desin ara bul. mobil mobil uğraştırma adamı
 
    Konu Sahibi

alla alla o zaman sistemimi kötüleme :


----------Eklendi @ 21:44:15 ---------- Yazıldı @ 21:42:20 ----------

ayrıca cl7 1600 mhz ilk senden duyuyom

----------Eklendi @ 21:44:56 ---------- Yazıldı @ 21:44:15 ----------

bide teknobiyotikte ripjaws yok
 
ilk defamı duyuyon...
elinin altında google var..
bırak teknobiyotiği... inventus :..
en ucuz trdukkan zatn.. asus DC II gtx560 Ti 550 lira yaw
 
    Konu Sahibi
tr dükkandada yok ripjaws ayrıca ne araştırcamı bilmiyomki elinin altında google var diyosun ehe
 
neyı merak edıyosan onu araştır.
 
    Konu Sahibi
bilmediğim şeyi merak edemem beni meraklandır
 
cl7 gormemıssın ara ıste onu
 
    Konu Sahibi
tek omu

----------Eklendi @ 23:27:31 ---------- Yazıldı @ 23:26:07 ----------

ha bide 990fx cipsetli iyi bi anakart yokmu ?
 
    Konu Sahibi
anakartlar icin bi siralama yokmu benchmark midir nedir ondan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...