Metine teşekkür ediyorum, bugün biraz kendisini yorduk.
Kayıt işlemi başarılı bir şekilde gerçekleştirildi, güzel alışverişti.
Zaman içinde sıkıntı yaşatmayacak sağlam bir kayıt işlemi oldu diye düşünüyorum.
Güvenilir bir arkadaşımız.
Bu forumdaki ilk mesajımı yazıyorum.
Not: Yaş 36, profili değiştiremedim, bu da küçük bir parantez olsun.