Ns_Lion
Üye
2 Yıllık lara Direk Geçiş Hakkı
Arkadaşlar ben ygs den 138 puan aldım
ygs 1 ve 2 puan türleri 138 idi barajı aşamamış olmamdan dolayı okulun ek puanıda eklenmedi. Bu yıl 2 Yıllık MYO lara DİREK GEÇİŞ yapmak istiyorum tercih yaptım ilk tercih te gelmedi 2. tercihte gelirmi bilmiyorum ama direk geçiş adı üzerinde biz direk geçemiyormuyuz tercihe gerek var ... Detaylı bilgi bilen varmı varsa pm atabilirmi teşekkürler...
ygs 1 ve 2 puan türleri 138 idi barajı aşamamış olmamdan dolayı okulun ek puanıda eklenmedi. Bu yıl 2 Yıllık MYO lara DİREK GEÇİŞ yapmak istiyorum tercih yaptım ilk tercih te gelmedi 2. tercihte gelirmi bilmiyorum ama direk geçiş adı üzerinde biz direk geçemiyormuyuz tercihe gerek var ... Detaylı bilgi bilen varmı varsa pm atabilirmi teşekkürler...

