maxitekv3
Üye
2. Vodafone Fatura sorunu
Taahut bitimine 3 ay kala Avea ya geçme kararı aldim ve Vodafone arayıp son fatura hersey dahil ne kadar gelir dedim 78 denildi iyi dedim güzel geceyim.Birde haftalık vodemnet aldim 90 tl civarı.Bizim fatura geldi ;
Başımdan aşağı kaynar sular döküldü hemen vodafone forumda konu actim ses kayıtları var 78 denildi dedim.Çözüm yolu ;
"Hatayı yapan çalışan uyarilir ama faturada hata olmadığı icin duzeltilmez"
Bu 2. rezalet oldu aynısı bayileri yapti gene bir suru para odedim.
Vodafone ve bayilerin verdiği bilgiye güvenmeyin...
Pardon tapatalk 2 kez gönderdi duzenleyecegim derken.
Başımdan aşağı kaynar sular döküldü hemen vodafone forumda konu actim ses kayıtları var 78 denildi dedim.Çözüm yolu ;
"Hatayı yapan çalışan uyarilir ama faturada hata olmadığı icin duzeltilmez"
Bu 2. rezalet oldu aynısı bayileri yapti gene bir suru para odedim.
Vodafone ve bayilerin verdiği bilgiye güvenmeyin...
Taahut bitimine 3 ay kala Avea ya geçme kararı aldim ve Vodafone arayıp son fatura hersey dahil ne kadar gelir dedim 78 denildi iyi dedim güzel geceyim.Birde haftalık vodemnet aldim 90 tl civarı.Bizim fatura geldi ;
Başımdan aşağı kaynar sular döküldü hemen vodafone forumda konu actim ses kayıtları var 78 denildi dedim.Çözüm yolu ;
"Hatayı yapan çalışan uyarilir ama faturada hata olmadığı icin duzeltilmez"
Bu 2. rezalet oldu aynısını bayileri yapti gene bir suru para odedim.
Vodafone ve bayilerin verdiği bilgiye güvenmeyin...
Pardon tapatalk 2 kez gönderdi duzenleyecegim derken.
Yönetici tarafından düzenlendi:
