Faturalı 2. Vodafone Fatura sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
2. Vodafone Fatura sorunu
Taahut bitimine 3 ay kala Avea ya geçme kararı aldim ve Vodafone arayıp son fatura hersey dahil ne kadar gelir dedim 78 denildi iyi dedim güzel geceyim.Birde haftalık vodemnet aldim 90 tl civarı.Bizim fatura geldi ;



Başımdan aşağı kaynar sular döküldü hemen vodafone forumda konu actim ses kayıtları var 78 denildi dedim.Çözüm yolu ;

"Hatayı yapan çalışan uyarilir ama faturada hata olmadığı icin duzeltilmez"

Bu 2. rezalet oldu aynısı bayileri yapti gene bir suru para odedim.

Vodafone ve bayilerin verdiği bilgiye güvenmeyin...

Taahut bitimine 3 ay kala Avea ya geçme kararı aldim ve Vodafone arayıp son fatura hersey dahil ne kadar gelir dedim 78 denildi iyi dedim güzel geceyim.Birde haftalık vodemnet aldim 90 tl civarı.Bizim fatura geldi ;



Başımdan aşağı kaynar sular döküldü hemen vodafone forumda konu actim ses kayıtları var 78 denildi dedim.Çözüm yolu ;

"Hatayı yapan çalışan uyarilir ama faturada hata olmadığı icin duzeltilmez"

Bu 2. rezalet oldu aynısını bayileri yapti gene bir suru para odedim.

Vodafone ve bayilerin verdiği bilgiye güvenmeyin...

Pardon tapatalk 2 kez gönderdi duzenleyecegim derken.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:


brzgunay

Üye
Vodafone bunun benzerini banada yapmıştı.O yuzden vodafone o gun benım için bitmiştir.Avea ya geçtim vede vodafone den daha cok memnunum acıkcası.
 
heathrow

heathrow

Üye
Avea çağrı merkezi calisani bana baska fatura cikmayacak dedi. Faturalidan faturasiza gecmistim. Ama o gorusmeden sonra fatura cikti. Sikayet ettim. Cagri merkezi calisaninin hatasini kabul ettiler ama faturayi da paşa paşa odettirdiler. Calisani uyarmislar sözde.
 

brzgunay

Üye
Uyarsalar ne olucak ki olan bize oluyor başkasına değil.Paşa Paşa ödetiyolar sonucta.
 
heathrow

heathrow

Üye
Avea'da cikan son fatura icin 55 TL odedim. Bir sure sonra da Turkcell'e numara taşıdım. Kendileri kaybeder.
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
Ben henüz odemedim 3 ay boyunca yasal işlem yapamıyorlar 3 ay bekleticem bende onları.
 
heathrow

heathrow

Üye
Yasal surec baslatmazlar belki ama her gecen gun icin gecikme faizi alinmiyor mu?
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
heathrow

heathrow

Üye
BTK'ya sikayet ettiniz mi? Tuketici hakem heyetine basvurdunuz mu? Ben uğraşırdım ama tutar cok yuksek degil.
 
RedMaker

RedMaker

Üye
bende geçen gün sms paketi yapıcaktım kadının teki 3000 sms 18 tl dedi vodafonenin web sitesine girdim baktım 11 tl diyodu
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
BTK'ya sikayet ettiniz mi? Tuketici hakem heyetine basvurdunuz mu? Ben uğraşırdım ama tutar cok yuksek degil.
Hayir,vodafone forumdan ilettim kayıtlar var dedim çalışan hatası faturada sorun yok duzeltmeyiz dediler.Hiç utanmalari yok sanki çalışan baska şirkete ait.
 
heathrow

heathrow

Üye
bende geçen gün sms paketi yapıcaktım kadının teki 3000 sms 18 tl dedi vodafonenin web sitesine girdim baktım 11 tl diyodu
Her musteri hizmetleri calisani bir degil. İşinde iyi olan da var, yeterince iyi olmayan da var.
Hayir,vodafone forumdan ilettim kayıtlar var dedim çalışan hatası faturada sorun yok duzeltmeyiz dediler.Hiç utanmalari yok sanki çalışan baska şirkete ait.
Saglik olsun.
 
andezitt

andezitt

Üye
aynısını avea yaptı düzgün bilgilendirme vermediler bana ilk ay 123 tl fatura geldi ses kayıtlarını dinlediler özür dilediler nomal faturamı ödedim sizde yapmadılar mı öyle? ses kaydı denen şey var yahu
 


Üst Alt