EnesCimen
Üye
2 sorunum var. C3 ile ilgili
arkadaşlar 2 sorunum var öncelikle nokia C3-00 kullanıyorum.
1.sorun: ovi ye wifi ile bağlıyken giriyorum bir şey indirince 0.2 TL bakiyem gidiyor.(hattım avea ve normal internete girince kontörüm gitmiyor)
2.sorun: google maps indiriyorum son sürüm ama sanırım dokunmatik telefonlar için zoom yapamıyorum sadece kontrol yapabiliyor ve menüyü açabiliyorum.
şimdiden teşekkürler..
1.sorun: ovi ye wifi ile bağlıyken giriyorum bir şey indirince 0.2 TL bakiyem gidiyor.(hattım avea ve normal internete girince kontörüm gitmiyor)
2.sorun: google maps indiriyorum son sürüm ama sanırım dokunmatik telefonlar için zoom yapamıyorum sadece kontrol yapabiliyor ve menüyü açabiliyorum.
şimdiden teşekkürler..





