2 hocaya acaba ne yapsam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
2 hocaya acaba ne yapsam
dil anlatımcıya gitsem konuşsam la beni geçirin la desem diyecek yok sen haketmiyon yoh bilmemme... Tarihçiye gitsem (aynı zamanda m. Yardımcısı) geçirin beni desem oda diyecek geç o zaman . Pazartesi facia çıkacak gibi.
 

15097

Üye
noldu sınıfta mı kalıyorsun ?
 

M. tAHA

Üye
Dil anlatımcilar iyi olmaz genelde baraj ders olduğundan sıkıntı yapar ama tarihçı yapabilir
 

M. tAHA

Üye
seninki istisna demekki .d
 

Oğuzhan

Üye
bizim dil ve anlatımcıda iyidir şiir oku 100 versin
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Benim dil anlatım dersim 2 gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. Hoca "ne yapacağız sizin bu notları?" dedi. Bende "hocam, notları sisteme geçen sizsiniz. Siz bizi bırakırsanız sizin sayenizde sınıfta kalmış olacağız" dedim.

Notumu 3'e yükseltmişti
 
Tepkiler: Oğuzhan
okuldan bir arkadasim. 3tane kirik vardi. Girdigi tum ders hocalarina gidip.tesekkur alicam notumu 2den 3 yapin veya 1den 2 yaparsaniz diyerek. Tesekkur belgesi almisti.

- - - Eklendi - - -

okuldan bir arkadasim. 3tane kirik vardi. Girdigi tum ders hocalarina gidip.tesekkur alicam notumu 2den 3 yapin veya 1den 2 yaparsaniz diyerek. Tesekkur belgesi almisti.



- - - Eklendi - - -

okuldan bir arkadasim. 3tane kirik vardi. Girdigi tum ders hocalarina gidip.tesekkur alicam notumu 2den 3 yapin veya 1den 2 yaparsaniz diyerek. Tesekkur belgesi almisti.

dusundumde bu olay 90 larda olmustu. nerden aklima geldiyse pardom
 
hafıza kuvvetli
Ama o hocalar nerdeee.
Benim geometri hocam sözlüme 60 vermiş. Ortalama kaç biliyor musunuz ?
54,67
Bu kadarda cimrilik olmaz ki ama demi yani
İnsan bi ortalamayı 60 felan yapar
 
hafıza kuvvetli
Ama o hocalar nerdeee.
Benim geometri hocam sözlüme 60 vermiş. Ortalama kaç biliyor musunuz ?
54,67
Bu kadarda cimrilik olmaz ki ama demi yani
İnsan bi ortalamayı 60 felan yapar
benim notlarım o kadar kötüydü geometriyi 44.60 civarına getirip bıraktı 2 oldu ya o yeter nasıl olsa seneye yok
 
    Konu Sahibi
yarın herşey belli olacak gibi büyük ihtimal dil anlatımcı geçirmeyecek gıcık işte -_-
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869
hafıza kuvvetli
Ama o hocalar nerdeee.
Benim geometri hocam sözlüme 60 vermiş. Ortalama kaç biliyor musunuz ?
54,67
Bu kadarda cimrilik olmaz ki ama demi yani
İnsan bi ortalamayı 60 felan yapar

onlarin ogrencileri simdi Hoca oldu. Bunu birileri onlara hatirlatmasi lazim. Belki cimrilikten vazgecerler.
 
    Konu Sahibi
sanmıyom ya bakalım artık yarın gerçekten büyük gün ve son çırpınış desem yeridir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...