anılbaran
Üye
-
Konu Sahibi
-
noldu sınıfta mı kalıyorsun ?
bu dönem notlarım o kadar kötü olduğu halde 85 sözlü verip 3 yaptı be onun gibi adam zor bulunurDil anlatımcilar iyi olmaz geneldebaraj ders olduğundan sıkıntı yapar ama tarihçı yapabilir
galibaseninki istisna demekki .d
okuldan bir arkadasim. 3tane kirik vardi. Girdigi tum ders hocalarina gidip.tesekkur alicam notumu 2den 3 yapin veya 1den 2 yaparsaniz diyerek. Tesekkur belgesi almisti.
okuldan bir arkadasim. 3tane kirik vardi. Girdigi tum ders hocalarina gidip.tesekkur alicam notumu 2den 3 yapin veya 1den 2 yaparsaniz diyerek. Tesekkur belgesi almisti.
benim notlarım o kadar kötüydü geometriyi 44.60 civarına getirip bıraktı 2 oldu ya o yeter nasıl olsa seneye yokhafıza kuvvetli
Ama o hocalar nerdeee.
Benim geometri hocam sözlüme 60 vermiş. Ortalama kaç biliyor musunuz ?
54,67
Bu kadarda cimrilik olmaz ki ama demi yani
İnsan bi ortalamayı 60 felan yapar
benim notlarım o kadar kötüydü geometriyi 44.60 civarına getirip bıraktı 2 oldu ya o yeter nasıl olsa seneye yok
beni bu hoca iki dersten de kurtardı
Sonuçta 44 ü 55 yapan hocada var
44 ü 45 yapmayan hocada
hafıza kuvvetli
Ama o hocalar nerdeee.
Benim geometri hocam sözlüme 60 vermiş. Ortalama kaç biliyor musunuz ?
54,67
Bu kadarda cimrilik olmaz ki ama demi yani
İnsan bi ortalamayı 60 felan yapar
yarın herşey belli olacak gibi büyük ihtimal dil anlatımcı geçirmeyecek gıcık işte -_-
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?