2.ev ekranıyla ilgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
2.ev ekranıyla ilgili
2.ev ekranı var ama widget koyamıyoruz o zaman 2.ev ekranının mantığı ne? Widget koymanın bir yolu var mı?
 

Oğuzhan

Üye
koyulabiliyo sanırım utkan bir konuda koyulabildiğini ama widgetlerin değiştirilemediğini söylemişti
 

Atacan-

Üye
Sadece saati koyabilirsin.Saati koyuncadaa widgeti kaldıramazsın.sabit olduğu yerde çakılı kalır.
 
    Konu Sahibi
düzeltilemez mi? Veya ev ekranı sayısı arttırılamaz mı?
 
    Konu Sahibi
ben 3 ev ekranlı 1cfw görmüştüm ama
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Evet aslında (sanıyorum ki) videosu bile var. Ancak bunların çoğu GDesk kullanıyor.

Binh24 adlı üye kendi sitesinde 3 ev ekranlı bir proje başlatmıştı. Resimleri vardı. Yalnız çok ram yemesinden şikayet ediyordu. Yinede paylaşmayı düşünüyordu. Fakat sonradan projeyi iptal etti. Nedenini belirtmedi.

Eskiden 5230'un işlemcisini 800 MHZ'ye çıkaran overclock videolarıda vardı. Sonradan bunun da 'hile' olduğu ortaya çıktı.
 
    Konu Sahibi
aynen bende overclock attım ama sonuc?

Murat 134ü ferrari yapamayız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...