2. el telefn almayı düşünüyorm yardım ???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
msafa1905

msafa1905

Üye
    Konu Sahibi
2. el telefn almayı düşünüyorm yardım ???
2. el telefon almayı düşünüyorm 300 liralık felan bişey bulabilirmiyim ?


-Maxsimum 300 lira
-film izleyebiliyim
-kamerası çok iyi olmasada iyi olsn
-sesi az olmasın
-android olursa iyi olur ama sybian olsada olur.

şimdiden tesekkürler...
 


Kerim.

Kerim.

Üye
nasil bi telefon olsun?
 
varrick

varrick

Üye
Galaxy mini :oke:
 
msafa1905

msafa1905

Üye
    Konu Sahibi
aslında ben nokia 5800 almayı düşünüyodum bizim burda biri 300 liraya satıyo forumdaki arkadaslar en fazla 200 eder deyince vazgeçtim şimdi 200-300 arası 2. el telefon arıyorm hangi telefonu önerirsiniz ?
 
msafa1905

msafa1905

Üye
    Konu Sahibi
2. el ne kadar ?
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Mini , ace , gio , t20 alabilirsin...
 

KarakayA67

Miniler sahbndn de 270 300 bulrsn
 
hunter41

hunter41

Üye
5800 tam sana göre
 
  • Beğen
Tepkiler: KarakayA67

KarakayA67

:-D hocm daha karar wermdn mi
 
codblackops2

codblackops2

Üye
biraz zorla 350 tlye ikince el nokia 603ler var ..
1ghz işlemci 512 mb ram 720 p video kayıt yapan kamerası var..
3d ve hd oyun destekler.
ayrıca 720p kalitesinde hd filmler izleyebilirsin..
 
msafa1905

msafa1905

Üye
    Konu Sahibi
5800-t20-mini ye bakıcam 2. el az kullanılmıs ciziksiz bulabilirsem almayı düşünüyorm. bu 3 telefondan daha iyi olan önerebileceginiz varmı ?
 
MUHAMMED

MUHAMMED

Üye
Bende o civarda bi tel araştırıyorum. Ve Samsung Gio Mini den daha kaliteli sanırım. En azından ekran çözünürlüğü olarak ;) ele alıp görmek lazım aslında... Konuyu takip ediyorum ;) ama 5800 devri geçti bence, düşünmeyin bile... Ben şu anda C6 kullanıyorum, memnunum ama symbian öldü artık ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt