2.el nokia n73 arıyorum diyenlere...

Sponsorlu Bağlantılar

aliihsan77

Üye
    Konu Sahibi
2.el nokia n73 arıyorum diyenlere...
İSTANBUL'DAN SORUNSUZ TEMİZ 6 AY GARANTİLİ N73 TELİMİ SATIYORUM.İSTEYENLERE CİHAZIN FOTOĞRAFLARINI MAİL GÖNDEREBİLİRİM.300 TL.FİYAT GÖRÜŞÜLEBİLİR...0505 229 79 04 [email protected] http://www.nokia.com.tr/link?cid=PLAIN_TEXT_121674
 


blackcastle

blackcastle

Üye
fiyat yazın ilana
 

aliihsan77

Üye
    Konu Sahibi
300 tl.fiyat görüşülebilir...cihazın garantisinin bitimine altı ay var.tüm aksesuarlarıyla birlikte mağazadan aldığım gibi faturasıyla birlikte vereceğim...vatan bilgisayardan almıştım...ekim 2009 da garantisi bitiyor....
 

bizimsin

Üye
arkadaşım n73 arıyorum ama 300 çok fazla 250 olmaz mı ayrıca örneğin siz telefonu göndereceksiniz ama kargo bende parayı tahsil etmeden telefonu vermiyor eğer bu şekil istiyorsanız olsun yani 250 düşmez misiniz
 
karizma573

karizma573

Üye
kardesim fiyati cok
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
garantisiniin olması iyi
 


Üst Alt