2. el n73 aranıyor

atomlar

Üye
    Konu Sahibi
2. el n73 aranıyor
2. el n 73 arıyorum
 

casiii

Üye
sana satabilirim kardeş n73müsic ed. version: v.4,0736,3,2,1 04,09,2007 1cigabayt kinkstom hafıza kartıyla
isdersen tabii
 
bende n-73 var. n-73 me degil. normalinden. alalı 1.5 ay oldu. kutusu garantisi var. turkcell bayisinden almıstım.
 

celalcll

Üye
Bende 3 AyLık kvk GaraNtili N73 Var Ne Kdara Almayı Düsünüyorsun Tel COk Temiz 1gb Hafıza KArtı Orjinal KuLak ici Kulaklık Dahil Ne KAdar Verirsin Faturası kutusu hErseyi Var ?
 
ben de istiyorum da.. fiyatlarını da söyler misiniz?
 
yaa ben n73 arıyodum kendime buldum alalı 3 ay oldu kutusu garantisi faturası+2gbhaf. kartı herşeyi war+özel sipariş werdim kasa rengi lacivert reng çok temiz bi telefon...şimdi de dokunmatik samsunglardan almayı düşünüyorum o yüzden satcam bunu niyeti olan warsa haber versin 250 tl ye weriyorum az bişe pazarlık payı bırakabilirim(0545 424 63 45--sinan_19_92@hotmail.com))
 

serafb

Üye
275 tl music editon herşeyi orjinal alırsan akinci_sb@hotmail.com cameradan teli ğörebilirsin tertemiz n95 takasda olur..üste 200 veririm
 
200 tl veririm nakit satan varmı
 
fiyatını yazabilrmissin n73 ü ne kadara satıyon
 

kral4242

Üye
kardeş 225 tl nakit alırsan garantisi 3 ay falan oldu biteli kutu içi temiz cihaz msn adresim sulokale@hotmail.com düşünürsen ekle görüşelim.
 

kral4242

Üye
millet N73 temiz hiç bir problemi yok kullanımdan dolayı köşelerde çizikler var. 1,5 yıldır kullanıyorum hiç bir problem olmadı almak isteyen varsa 230 tl sulokale@hotmail.com
 

mefhar

Üye
n95 satın alırım satan varsa ciddi satıcılar fiyat versin
 
Arkadaşlar çok temiz kutulu faturalı ve aksesuarları ile N73(silver) telefonumu 250tl satıyorum,üzerinde 1gb kingston hafıza kartıda war,hep kılıfında kullandığım için hiç çiziği yoktur kesinlikle açılmamıştır hatasızdır!kargo bana iat türkiyenin heryerine gönderebilirim irtibat powerdj_07@hotmail.com
 

ixxxi

Üye
bende satabilirm. 6 ay oldu alalı ekrandaki jiletini dahi duruyor. 2 gb kart+garanti+kutu+cd+fatura... ilk alındığındaki şekliyle. (: 280tl
 

love38

Üye
n73 n95 ile takas olunur üstüne 200 veririm
 

yas373

Üye
benim de n73 music editionum var istersen satabilirim versiyon 4.0839.42.2.1 27.09.2008 1 gb kingstom hafıza kartı ile. 1 sene daha var garantinin dolmasına.350 ye bırakırım
 
bende n73 var.2 cigabyte hafıza kartı ve müthiş oyunlar.almak isteyen vanlı ya cevap yazsın
 

cekkkaos

Üye
ARKADAŞLAR BENDE N73 ME MUSİC EDİTİON VAR HAFIZA KARTI 2 GB ALMAK İSTEYEN BENİ ŞU ADRESTE GÖREBİLİRLER california_usa_14@hotmail.com bu benim msn okey

--------------- Ekleme ---------------

haa bide hafıza kartında bi sürü program yaklaşık 100 tane program 150 tane falan oyunlar var almak isteyen alsın bekliyorum telefon çok temiz fiyat: 200 tl okey