2. el e90 ne kadar eder sizce?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

frozar

Üye
    Konu Sahibi
2. el e90 ne kadar eder sizce?
donanımsal problemi yok. ve telefoncu 240 lira veriyor. ne diyorsunuz vereyim mi sizce? yoksa ucuz mu?
 
bana da 350 dedi ama bn hemen hemen 280e indiricem ama problemin olmadigina emin ol bi tanidiga goster bnde bilmiyorum ama sevdigim icin alcamm bu arada bn hatay iskenderundan baktim sen nerden baktin??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...