Telefon Tavsiyesi 2.el 5800 mı yoksa 0 5230 mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KAMALIST

KAMALIST

Üye
    Konu Sahibi
2.el 5800 mı yoksa 0 5230 mı ?
arklar bana kalsa 5800 alıcam tabikide 5800 daha iyi ama babam almam diyor :s diyorum 2. el alalım 2. ele hiç bakma 2 hiç olmaz diyor çünkü son model tel adam bir arızası olmasa niye satsın diyor asılda mantıklı neyse maximum 350 Tl lik bir tel lazım bana bir anda aklıma 5230 geldi sizce ne yapmalıyım babam 5800 almıo 2 . elide almıo 0 5230 mu alsam ? yada bana 350 tl lik 0 alabiliceğim teller önerirmisinizz ciddi bir kararsızlık içindeyim.
bu 5230 da 3g var mış görüntülü konuşma heralde yok bildiğim kadarıyla bana telefon da internete girsin msn face falan vb yerlere girsin tv izleyebileyim. güzel bir şey olsun istiyorum. ses kalitesi iyi olucak öyle bir tel arıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: cres557


Revengeful

Emekli Yönetici
Baban kesinlikle haklı sakın 2.el alma:oke:
 
repstar90

repstar90

Üye
Bncde 2. Ele kalma ama sunu soylym sna kesnlkle teln 3gli olsn gprs olsun cnku bya bya lazm olur modem olarak kullanrsn teli internet bulamadgn anda snra telden internete greceksen sistem s40 olmasn psman olrsn n73 sistemi gbi smbyan olsn cnku internettn wideo flan izleneblyo bnce braz daha para brktr 50 tl gbi daha genis bi kapsamin olr nese kolay gelsn
 
ilo53

ilo53

Üye
5235in fıyatı ne kadar?
 
KAMALIST

KAMALIST

Üye
    Konu Sahibi
valal bhiç bilmiyorum bi bakayım
 
ilbars95

ilbars95

Üye
valla ben dün aldım bimeksten 311 tl ye ama kampanya dün sondu şu anda bimekste 330 tl kampanyasız
 

alkımcanosu

Üye
baban çok haklı bence 2. el 5800 yerine 0 5230 almalısın zaten görüntülü konuşmam diosan 3g internet ve televizyon özelliği var xpressmusic telefondan bahsediyoruz ses kalitesi mükemmele yakın :oke:
 
hunter41

hunter41

Üye
Tabiki 5800 oneririm cok guzel telefon banda yurrtdısından geldı hala kayıt ettıremedım ama wıfı sınden yaararlanıyorum hergun ses bakımından guzell tok ses verıyor resımler gece cekımı harıc guzel vıdeo cekımı ıse mukemmel wıfı olması artı olaraktan bı guzel alcaksan arasıtır telefoncularda garantılı 2. el teller var yada netten ara garantisi bitmemiş birsürü 5800 satanlar var kafna yatan bırının telı gorursun dokunmatıgıne ses cıkısına kamerasına menu gecıs hızına vs bakarsın eger anormalllık yoksa almanı KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM Fiyatına Gore cok iyi telefon mini cep bilgisayarı dıyebılırız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt