Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sıfır al daha mantıklı 2.ellerin çoğu sorunlu oluyor ama seçim sana kalmış
Esendağlı
Üye
Bencede sıfır 5800 almalısın
birmot
Üye
tabiki 5800
ajan579
Üye
bence 5800 al ama özeliklerine dikkat et ben 5230 kullanıom memnunum ama weirlenis yok
TaZZzZ
Üye
o 5800 ın drumuna göre değişir...
ama 300 liraya 4 aylık 5800 iyi yani telefonda çizik yoksa aldıgın adamada güveniyosan 5800 derim...
notend
Üye
5800 tek geçerim
srn.1392
Üye
5800
hoss
Üye
ikiside alınmaz
cehili
Üye
Arkadaşım biraz daha para kat c5-03 sıfır al veya 2.el bulabilirsen 2.elini al ama dediğin 2 telefonuda alma.2sinide kullanmış biri olarak artık eskidi bu modeller
J_JoKeR_R
Üye
5800
Amaru Shady
Üye
Bence de alabiliyorsan c5-03 al.(illa Nokia alacaksan)
Bu ikisi arasında ise tabii ki 5800.
-Pablo Escobar
Üye
5800 iyidir şarjı 3-4 gün gidiyor sakın c5-00 yada c7-00 almayın şarjı 1 gün zor dayanıyor
gayretlibelal
Üye
kardeş kulanılmış kı kadınla el degmemiş kadın bir olurmu biri daha tecrübeli ama zevk vermez sen o al doya doya kullan