mincitava
Üye
17 yaşından sonra boy uzaması
Herkese Merhaba...Direkt konuya giriyorum.Şuan 17 yaşındayım ve boyum 1.65 yani boyum yaşıtlarıma göre kısa
şuana kadar ergenlikte pek fazla uzamadım.Lise birde giydiğim ceket hala küçük gelmiyor.Kuzenlerim,dayımlar,amcalarımın boyu ne çok uzun ne çok kısa ama ben hala pek fazla uzamadım bunun sebebi nedir? Bundan sonra uzama şansım var mı ?
şuana kadar ergenlikte pek fazla uzamadım.Lise birde giydiğim ceket hala küçük gelmiyor.Kuzenlerim,dayımlar,amcalarımın boyu ne çok uzun ne çok kısa ama ben hala pek fazla uzamadım bunun sebebi nedir? Bundan sonra uzama şansım var mı ?


pek olası değil gibi ve benim bildiğim tek şey basketball ve süt ürünleri ve ben basket yapmama ramen boyum 185 17 yaşındayım 