1500 tl ye sistem önerileriniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
    Konu Sahibi
1500 tl ye sistem önerileriniz
arkadaşlar madem bu kadar çabuk öğrenemem o zaman siz bana yardım eder mısınız?

Istediğim özellikler:
e-sata özelliği olsun
oyunlarda donma,kasma gibi sorunlar olmasın
 


A3rman

A3rman

Üye
Monitör klavye mouse istermisin yoksa var mı ?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
:oke:
müsait olunca yazarım sistemi ...
 
A3rman

A3rman

Üye
İnşallah beğenirsin ..
 
A3rman

A3rman

Üye

power dandik olmamış :D
ekran kartı geç onu 7850 alınır.
6100 fazla olmuş.

Şöyle olur işlemci 4100 veya i3 yapılır . Power dan anlamam fazla :kop: . O zaman ekran kartı 7850 olur . :D

Daha geleceğe yatkın bi pc olur .. haklısın .
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye


1600-1650 TL çıkarım diyorsan INTEL sisteme çevirelim.
Esata anakartta var.
kasa sessiz.
power canavar gibi.
ekran kartı zaten en yeni modellerden.
harddisk yeterli.
 
A3rman

A3rman

Üye


1600-1650 TL çıkarım diyorsan INTEL sisteme çevirelim.
Esata anakartta var.
kasa sessiz.
power canavar gibi.
ekran kartı zaten en yeni modellerden.
harddisk yeterli.

ben o kasayı e sata var diye seçtim .
Haklısın gereksiz :D
 
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
    Konu Sahibi


1600-1650 TL çıkarım diyorsan INTEL sisteme çevirelim.
Esata anakartta var.
kasa sessiz.
power canavar gibi.
ekran kartı zaten en yeni modellerden.
harddisk yeterli.

1700 max olur daha da başka çıkamam :)
 
A3rman

A3rman

Üye


1700 max olur daha da başka çıkamam :)

Daha ne olsun. :kop: 10 numara olur o zaman .

- - - Eklendi - - -

şöyle olur . Hasan abi izin verirse :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Daha ne olsun. :kop: 10 numara olur o zaman .

- - - Eklendi - - -

şöyle olur . Hasan abi izin verirse :d:
K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..
onun yerine H77 işini görecektir. :oke:

 
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
    Konu Sahibi

K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..
onun yerine H77 işini görecektir. :oke:


yalnız bunda e sata desteği yok sanırım.

birde kasa biraz daha gösterişli olsa daha iyi olur


- - - Eklendi - - -


K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..
onun yerine H77 işini görecektir. :oke:


yalnız bunda e sata desteği yok sanırım.

birde kasa biraz daha gösterişli olsa daha iyi olur
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye


yalnız bunda e sata desteği yok sanırım.

birde kasa biraz daha gösterişli olsa daha iyi olur


- - - Eklendi - - -



yalnız bunda e sata desteği yok sanırım.

birde kasa biraz daha gösterişli olsa daha iyi olur
şu e-sata ne için lazım merak ettim. :hmmm
 
A3rman

A3rman

Üye

K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..
onun yerine H77 işini görecektir. :oke:


e-sata olduğu için seçmiştim Hasan abi yoksa başka bir nedeni yok .

- - - Eklendi - - -

e-sata istemese koyulacak anakar ve işlemci senin seçtiğin aarda olacaktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
kasayı böyle yap o zaman kasada E-sata olsun :oke:




1703 tl
 
A3rman

A3rman

Üye
Boyle guzel olmus :)
 
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
    Konu Sahibi
e sata olunca sistem iyi olmuyor mu

- - - Eklendi - - -

dvd okuyucu falan olmıyacak mı :)
 
A3rman

A3rman

Üye
Ekleyeyim dvd yazıcı . Kasanın kendinde e-sata özelliği var ön panelde çıkışı var kablosunu anakarta bağlarsın olur biter ..

- - - Eklendi - - -

http://www.teknobiyotik.com/akilli-pc-sihirbazi.html?kayitid=5328 buyur. alacaksan hayırlı olsun ...
 
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
    Konu Sahibi
Ekleyeyim dvd yazıcı . Kasanın kendinde e-sata özelliği var ön panelde çıkışı var kablosunu anakarta bağlarsın olur biter ..

- - - Eklendi - - -

http://www.teknobiyotik.com/akilli-pc-sihirbazi.html?kayitid=5328 buyur. alacaksan hayırlı olsun ...

linki yeniden yazar misin açmadıda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt