power dandik, olmamışLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızİnşallah beğenirsin ..

power dandik olmamış
ekran kartı geç onu 7850 alınır.
6100 fazla olmuş.
. O zaman ekran kartı 7850 olur . 
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
1600-1650 TL çıkarım diyorsan INTEL sisteme çevirelim.
Esata anakartta var.
kasa sessiz.
power canavar gibi.
ekran kartı zaten en yeni modellerden.
harddisk yeterli.

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
1600-1650 TL çıkarım diyorsan INTEL sisteme çevirelim.
Esata anakartta var.
kasa sessiz.
power canavar gibi.
ekran kartı zaten en yeni modellerden.
harddisk yeterli.

1700 max olur daha da başka çıkamam![]()
10 numara olur o zaman .
K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..Daha ne olsun.10 numara olur o zaman .
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızşöyle olur . Hasan abi izin verirse![]()

K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..
onun yerine H77 işini görecektir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..
onun yerine H77 işini görecektir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şu e-sata ne için lazım merak ettim.
yalnız bunda e sata desteği yok sanırım.
birde kasa biraz daha gösterişli olsa daha iyi olur
- - - Eklendi - - -
yalnız bunda e sata desteği yok sanırım.
birde kasa biraz daha gösterişli olsa daha iyi olur

şu e-sata ne için lazım merak ettim.![]()
şu e-sata ne için lazım merak ettim.![]()
K serisi işlemci almadıktan sonra Z77 ye ihtiyaç yok..
onun yerine H77 işini görecektir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekleyeyim dvd yazıcı . Kasanın kendinde e-sata özelliği var ön panelde çıkışı var kablosunu anakarta bağlarsın olur biter ..
- - - Eklendi - - -
http://www.teknobiyotik.com/akilli-pc-sihirbazi.html?kayitid=5328 buyur. alacaksan hayırlı olsun ...
