15 oldum :)

Aslında genelde androidde takılırım. Androidde girmediğim Yer yok. Orası bıktırınca çevre yapmak için forumda takıldım..Devamı geldi zaten.
 
O değilde 36 gün içinde tuğ olur muyum?
 
ben ilk üye olduğum zamanlar hep symbian bölümündeydim girmediğim yer yoktu ordakiler tanır beni hep gerçi kimse kalmadı artık ordan. Sonra gereksizlere girdim devamı geldi zaten
Aynen benimkide onun android versiyonu. Şimdi android hiç kaliteli değil. Yönetim android konusunda baya gelişmeli.