15 oldum :)

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Aynen benim geçen seneden beri görmüyorum seni nassın nabüün
Abi okul falan derken giremedik ya ve artik en ustkattaki komsunun netini kullaniyoruz ve malesef wireless cekmiyor net pakesi yaptm giriyorum sen ns
 
Tepkiler: Enpatsu Shakugan

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Herkes nick degisiyo keske olmasa kimle konusdumu bile bilmiyorum. Batu abi sen hala 18 yasindamisin Adam gibi handler vpdafone icin var mi?
 

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Link at Ben 2011 yada 2010
 
bndeki doğru yazıyo ama ondan önce baya bi sene kullanmışımdır muhabbetleri görünce üye olasım geldi
Benim çok eski üyeliklerimde vardı 2010da açmıştım hatırlıyorum ama sadece telefon oyunu için açtım sonra şifreyi unuttum dahada girmedim 2012de birdaha açtım
 
Ben 29 temmuz 2013'te açtım. Yeniyim yani.
 
MaxiCep.Com için RSS beslemesi
Konuyu İzleme
Ana Sayfa > Forum > Konu Dışı / Diğer >
Gereksiz Mesajlar ve Deneme Mesajları >
15 oldum
Okunma: 63 | Yanıtlar: 36
Şu anda konuyu okuyanlar: 5 (Üye: 3,
Misafir: 1)
The Nightmare , mürteza16 , SoulsEagle
Masaüstü Sürüm - Opera Mini Sürüm -