perfectlover
Üye
15. Hafta "mavi Bayrak" Ta Yapılan Yanlışlık
15. Hafta Mavi Bayrak sahibi olarak belirlenen Fenerbahçe takımının puan ve derecelendirmeyi yapan bilgisayar yazılımına kurban gittiği anlaşılmış. Bundan dolayı 15. Hafta Mavi Bayrak kazanan takım olarak Beşiktaş açıklandı. 15. Hafta'da V. Manisasporla karşılaşan Beşiktaş Mavi Bayrağı kazanmış oldu.
