15. Hafta "mavi Bayrak" Ta Yapılan Yanlışlık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

perfectlover

Üye
    Konu Sahibi
15. Hafta "mavi Bayrak" Ta Yapılan Yanlışlık
15. Hafta Mavi Bayrak sahibi olarak belirlenen Fenerbahçe takımının puan ve derecelendirmeyi yapan bilgisayar yazılımına kurban gittiği anlaşılmış. Bundan dolayı 15. Hafta Mavi Bayrak kazanan takım olarak Beşiktaş açıklandı. 15. Hafta'da V. Manisasporla karşılaşan Beşiktaş Mavi Bayrağı kazanmış oldu.
 


yitik savaşçı

Üye
Bu bayraklar da neyin nesi?
 

perfectlover

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(mobiloyun &#064; Jan 6 2006, 03&#58;57 PM) [post=246601]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Bu bayraklar da neyin nesi?
[/b][/quote]

Takımları centilmenlik ve Fair Play&#39;e teşvik etmek amacıyla verilen sembolik ödüller.
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Beşiktaş nasıl alabiliyor anlamış değilşim , BJK&#39;A karşı bir düşmanlığım yok ama o kadar küfüre rağmen bu bayrak veriliyorsa
 

slayer

Üye
kıskananlar çatlasın... mavi bayrak diye bişey varmış. Öğrenmiş olduk....
 
abuvice

abuvice

Üye
Bjk türübünlerinde adam bıçaklama öldürme vb.. oluyor..Nasıl centilmen oluyorlar anlamadım..
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
ama tabi haala en cok mavmik bayragı alan fenerbahcee dimi
 
kikaksk

kikaksk

Üye
bu kurul bi hafta bi takıma taşkınlık yaptı diye 3 mac ceza veriyo ardından ceza bitminde aynı takıma mavi bayrak veriyo ve bu arada 3 hafta seyircisiz oynanıyo maclar yani böyle bi kurull
 

yitik savaşçı

Üye
Yorumlara bakılırsa bu bayraklar teşvikten çok gruplaşmaya neden oluyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt