15/09/11 - Ve Mutlu Son . Symbian Anna 22.14 DE + 24.1 TR navifirmde + Ovi'de arkadaşlar :)

Sponsorlu Bağlantılar

mustimix41

mustimix41

Üye
aynen yaa navide uyuz etmeye basladı hee işten geldim oturdum hemen navi ye bakimdedim yok arkadas geldigimden beri hep hataaa bir kez bile acılmadı...:off:
 


_ardaa

_ardaa

Üye
Navi'den indirme yapamazsın ki, eğer sende şuan gösteriyorsa cache yüzünden gösteriyor ve cache içinde sadece liste var dosyalar yok indirmeye çalışsan da indiremezsin, tabi navi açıldıysa indirebilirsin ama şuan hata veriyor.
 
Turkuaz0

Turkuaz0

Üye
Önceden İndirmiştim Bayadır uraşlarıma rağmen phoenixten flaşlıyamıyorum hep hata alıyorum dosyaların yerleni tanımıyor
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Önceden İndirmiştim Bayadır uraşlarıma rağmen phoenixten flaşlıyamıyorum hep hata alıyorum dosyaların yerleni tanımıyor

forum da konusu var detaylı olarak anlatılmış oraya baktın mı?
 
Turkuaz0

Turkuaz0

Üye
Tabiki Hepsine Baktım Diğer Forularıda Didik didik ettim herşeyi yyapıyorum tam '...' butonuna basıp yerleri tanıtıcağım zamn hata veriyor tıkanıyorum ne yaptıysam olmadı yanlış bi sürüm mü kullanıyorum acaba ?
 
serinaga

serinaga

Üye
ben nokia care sunucusundan bahsediyorum, eskiden çıkan dosyalara ulaşılabiliyor onlarda sıkıntı yok, ancak nokia care'e girip yeni dosya olup olmadığını göremiyoruz, nokia care'e giremedikten sonra navi'nin anlamı kalmıyor.----------Eklendi @ 23:40:27 ---------- Yazıldı @ 23:36:53 ----------içimize care çalışanlarını yolladılar bence, sonra baktılar ana bacı bırakmadık bize yasak ettiler :d: :kop: :ehe :naughty:
Yaw hiç güleceğim yoktu ...
 
  • Beğen
Tepkiler: nameste108
_ardaa

_ardaa

Üye
Tabiki Hepsine Baktım Diğer Forularıda Didik didik ettim herşeyi yyapıyorum tam '...' butonuna basıp yerleri tanıtıcağım zamn hata veriyor tıkanıyorum ne yaptıysam olmadı yanlış bi sürüm mü kullanıyorum acaba ?

Phoneix zaten sorunlu baya ama yapanlar sanırım 2011 versiyonuyla yapıyor, verdiği hatayı google'a yazarsan sanırım çözümünü bulabilirsin.
 
Turkuaz0

Turkuaz0

Üye
1 haftadır bakıyorum ama bi sonuç elde edemedim Yinede Teşekkürler..
 
Okan Ç.

Okan Ç.

Üye
arkadaslar bu ne işe yarıo anlatabilirmisiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: eshkiya67 ve Furkan A.
serinaga

serinaga

Üye
Bence az biraz daha sabır, nassı olsa yükleyecez dimi ?
 
Turkuaz0

Turkuaz0

Üye
"neither DP1.0 nor DP2 was found for the Product, or the product cannot be identifed" hata bu neden oluyor olabilir arkadaşlar Phoenix hangi sürümü kullanılmalı ?
 
_ardaa

_ardaa

Üye
1 haftadır bakıyorum ama bi sonuç elde edemedim Yinede Teşekkürler..

hiç flash işiyle uğraşmadım açıkçası pek fazla bilgim yok o yüzden yardımcı olamadım ama madem 1 haftadır bir sonuç alamadın olmadı her işte bir hayır keramet vardır deyip vazgeçeceksin ve biraz daha bekleyeceksin.
 
Turkuaz0

Turkuaz0

Üye
Öyle Tabi Ama Nokia Dayı da Bizi habire sallıyor bi güncelemedi gitti
 
cardanadam

cardanadam

Üye
arkadaşlar o değilde androidci arkadaşlara rezil oluyoruz başka bir şey olduğu yok ben hafta sonuna kadar bakmıyacam artık sıkıldım bu işten cuma veya cumartesi görüşürüz kendinize iyi bakın güncellemeden daha önemli şeyler var onlarla ilgilenin hafta sonu buluşuruz
 
mustimix41

mustimix41

Üye
hastalık yaptı bagladılar yaa yemeden içmeden kesildim :d:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Nokia ve Ovi'den çok burayı kontrol ediyorum artık :D
Düşer düşmez mutlaka birileri yorum yazar nasıl olsa...
Hey Allah'ım mesaj sayısına bak 1700'e dayanmışız...
Ahhh Nokia...Ah Elop... Ömür törpüleri sizi!!!
 
mustimix41

mustimix41

Üye
anna belle sayesinde rutbe atladım bee çavustum bascavus oldum :aha:
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
Harbiden sıktılar artık ha. :kotu:
 
heavenhawk

heavenhawk

Üye
Arkadaşlar neden annayı bu kadar takıntı yaptınız anlamıyorum bu şekilde elinize bişe geçmicek aksine üzülen siz oluosunuz yine hayatı akışına bırakın fazla takmayın kafaya gidin tv izleyin ne bilim pc de oyun oynayın vakit öldürcek şeyler bulun kendinize anna geldiğinde bu kadar dövündüğünüze değmediğini görceksiniz. :)
 
spartuas

spartuas

Üye
anna belle sayesinde rutbe atladım bee çavustum bascavus oldum :aha:
alemsin yaa ;)

----------Eklendi @ 00:43:30 ---------- Yazıldı @ 00:41:45 ----------

Arkadaşlar neden annayı bu kadar takıntı yaptınız anlamıyorum bu şekilde elinize bişe geçmicek aksine üzülen siz oluosunuz yine hayatı akışına bırakın fazla takmayın kafaya gidin tv izleyin ne bilim pc de oyun oynayın vakit öldürcek şeyler bulun kendinize anna geldiğinde bu kadar dövündüğünüze değmediğini görceksiniz. :)
ornegin magdur bnm. Annayi beklediginize degmicektir. ;) nokia bu sali der yil sonu cikar. Vakit gecirin panpalar yadi kolay gele ;)
 


Üst Alt