15/09/11 - Ve Mutlu Son . Symbian Anna 22.14 DE + 24.1 TR navifirmde + Ovi'de arkadaşlar :)

ya c7 rm-675 frosty metal hakkında bilgi verin !!!!
 
telefonum bir gunde 2 yenilik gordu orji anna ve belleeeeee))
 

debug06

Üye
bunun için Türkçesi çıkmadı daha ama oda yolda.
yükleyen arkadaşlar var ama orjinali henüz gelmedi gelecek
 
yaw arkadaşlar belle nasıl yükleniyor?navifirmdeki 24.1 ne oluyor?
 
yaa arkadaslar flashlarken not found flan dye hata werdi phoenix niye acaba ??
 
arkadaslar phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
 
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
 

WebStyle

Üye
arkadaslar phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??

O dosyayı indirmene gerek yok ki hocam. Sadece 8 dosyayı indirmek yeterli olacaktı. Bak az önce ben kurdum gayet sağlıklı çalışıyor. Hatta telefon daha stabil hale gelmiş. Biraz olsun hızlanma var..
 
kardes tmam da hata weryo phoenix o nye ??
 
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??

şuan aynı sorunu bende yaşadım :S ne yapmamız lazım??
 
bi el atın arkadaslar gözünüzü seveyim
 


aynn oyle daha once attıgın gibi atıyosun ben anna yukledim simdide belle ye gectim süper bişee tek dez avantajı ingilazca olmasıı suann ))
 
kardes program tam flasha baslarken gelyo dmi hata ?
 
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found navi den 8 dosya indirdim ve bu dosya içlerinde yok ama navide bu dosya var neden hata veriyo millet 8dosya ile halletmiş işini
 
kardes aynı sorun bende de war anlamadm gtti wala