14 yaşındaki çocuk polis oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
14 yaşındaki çocuk polis oldu
ABD’de polis olma hevesindeki 14 yaşındaki bir çocuk üniforma giyerek Şikago kentindeki bir polis karakoluna gitti, görev kağıdı imzaladı ve fark edilene kadar 5 saat boyunca polis arabasıyla devriye gezdi.

Polis yetkilisi Daniel Dugan, yasalar gereği adını açıklamadığı çocuğun silah taşımadığını, ehliyetinin bulunmadığını ve “devriye görevinde” polis aracını sürmediğini söyledi. Dugan, 14 yaşından büyük görünen çocuğun bir polis görevlisinin yerine geçmekle suçlandığını, kötü niyetli olmayan çocuğun polis olmak için kendisini fazlasıyla motive ettiğini bildirdi.

Diğer polis yetkilisi James Jackson ise çocuğun oyununun, devriye görevi sona erdikten sonra, görevlilerin çocuğun üniformasında yıldızın olmadığını fark etmesiyle ortaya çıktığını ifade etti. Polis, çocuğun oyununun uzun süre belirlenememesinin soruşturulduğunu belirterek, bunun ciddi bir güvenlik zaafı olduğunu kaydetti.

Polis sözcüsü Monique Bond da, daha önce Chicago’da polisliğe ilgi duyan gençler için hazırlanan bir programa katılan çocuğun bazı prosedürleri bileceğini, bunun da kendisine fayda sağlamış olabileceğini vurguladı.
 


amras_elanesse

amras_elanesse

Üye
Valla helal olsun.
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
bencede ha
 
Love Prince

Love Prince

Üye
vay be :D
 
loss_pain

loss_pain

Üye
ne çocukmuş :D:D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
iyiymiş
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
çocuk tam fırlama
 
merty24

merty24

Üye
bendemi yapsam (14yaşında değilim:d:
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
amerikalı saflar yemiş türkler yermi acaba dene bakalım bi
 

konyarapp

Üye
walla 14 yaşndaki çocuk bile olduysa kendmden utanıyorm bi bn olamadm :(
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
yaş kaç senin
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
:hmmm
 
Mert

Mert

Üye
Çalışmaya merak salmış :ehe
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
insanın başına ne gelirse ya meraktan yada merakdan gelir zaten
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
helal çocua
 

Perfect!

Üye
nasıl farkedilmez ya
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
billmem
 
daniel_23

daniel_23

Üye
aynı yolla ülkemizde cumhurbaşkanı da olunabilir bence :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt