14 Subat Planlari

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tuba beşiktaş muhabbetini duymadı daha galba
 

pelın_

ya o değilde
bide işyerinde öbür ablaya manitası çicek yollarsa
özge ve benim yüz ifadem baya degişecekk:
Abla dedıgım 40 yaşında 2 çocugu var
kocasından ayrılmış manitası var
Özge 25 yaşında hala bekar
ben de öle haha
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Ben de alacam babay.. yani çiçeği
 
14 şubatta beraber takılak : ben de boş boş oturcam sevgiler günüymüş pehh zaten sevgilim yok istemiyorumda kapattım o defterleri. Sevgilier gunu derken çok degişik anlamlar çıkıyor .
 
arkadaşlar sevdiğiniz birine hediye almak için illaki bir günmü olması lazım ben 14 şubatı kutlamıyorum çok saçma geliyor bana sanki sevgililer günü değil satıcılar günü örnek normal bir günde çiçek alacaksınız 5tl ama sevgililer gününde 15tl ben zaten aklıma estikçe eşime çiçek ve hediye alıyorum
 
Tepkiler: minoo

Revengeful

Emekli Yönetici
Aklınıza estikce almanız daha pahalıya gelmiyor mu
 
hayır aksine daha karlı mesela istediğim yemek veya tatlı hemen yapılıyor
 
Tepkiler: minoo
Ben unuturum.Zaten 7'den 12'ye kadar dersim var.12'den 6'ya kadar maxicep 6'dan 10'a kadar ailem
 

akkalom

Kapalı Hesap
o kadar yakışıklıyım ama sevgilim yok yha
 
iyi nöbetler kolay gelsin sizin işinizde zor yaa neyse yarın istirat edersin

----------Eklendi @ 23:48:55 ---------- Yazıldı @ 23:46:59 ----------



Yaa abi sen harbi uyanıksın he Tuttum bu fikri

kayserililerin arasında takılıyorum
 
Tepkiler: Tuba.Erva

__xXx__

Üye
14 şubatta sevgilime çok büyük hediyelerim var bi kere bujileri yenilicem daha iyilerini alcam ona yeni cupra logolu paspaslar yeni ve daha güçlü bir amfi ve uzun zamandır onun ihtiyacı olan HKS super sequential blow-off valve eminim ki benden daha iyi sevgili bulamaz kıymetimi bilmeli ama bakalım o bana ne hediye verecek (misal rahatlıkla yapabildiği 295 km/sa hız)
 
Tepkiler: pelın_ ve minoo

o sevgili seni değil ,paranı seviyor dostum
 
Tepkiler: Revengeful

Revengeful

Emekli Yönetici
Benim kız arkadaşlarım hiç pahalı hediye istememişlerdi yahu Özenle seçiyorum
 

phasan

Üye
sevgılımle kutlayacam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...