13 aralık şiiri..

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
13 aralık şiiri..
13 aralık şiiri..


Karlar birbirini tamamlıyordu adeta..

Düşünüyordum , düşünmek geliyordu bu saatlerde içimden..

Sonra aklıma bir an şu satırlar düşüyordu

“ karlar bile birbirini tamamlıyorken ,

Biz neden tamamlamak yerine şavaşıyoruz..

Neden.. ?

Bir an nedenlerle doluyor kalbim ve aklım


İnsanları anlamıyorum ,

Hiç anlamıyorum ..

Ve neden onca güzel kelam varken neden alıyor şiirlerdeki yerini..

Neden sevgi varken yüreklerde

sevgisizlik yerini alıyor ..

neden.. ?


neden barış varken savaşmak neden ?

gülmek varken ağlamak neden ?

sevmek varken sevgisizlik niye. ?

Konuşmak varken bağırışlar neden ?

Anlamak varken anlamamak neden ?

Ve mutluluk varken mutsuzluk neden “?



13.12.2013 Cuma..
 
Tepkiler: OttomaN TigeR, .caner., Emrgncy ve 1 kişi daha

Emrgncy

Üye
Ne zaman bir kar tanesi kadar beyaz, berrak ve saf olursa insanların vicdanları,
Belki o zaman son bulur Anaların, yavruların göz yaşları...


Yüreğine sağlık kardeşlik.. Şunu unutma ki bu dünya imtihan dünyası ve ne zalimler biter ne de mazlumlar. imtihanın cilvesidir, Hz Adem ilk insandır ve iki oğlundan birisi zalim diğeri mazlumdur.. Yani bu savaş kıyamete kadar sürecek, bize düşen doğru olanın safında yer almak...
 
Tepkiler: FatoŞ, OttomaN TigeR ve .caner.
Aynen öyle refikim, eline sağlık.
 
Tepkiler: FatoŞ ve Emrgncy

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
bu kelamlardan sonra kelam etmek ne haddime ..
bilmukkabele abim..
 
Tepkiler: Emrgncy