11 yaşında intihar etti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
11 yaşında intihar etti
Batman'da bir kız çocuğu külotlu çorapla kendini tavana asarak intihar etti.



Batman Kültür Mahallesi'ndeki Sağlık İl Müdürlüğü yanında ikamet eden Cansağ ailesinin 11 yaşındaki kızları K.C. okul dönüşü kendini odaya kilitleyerek külotlu çorabı tavana asıp intihar etti. K.C.'nin cesedini saat 19.00 sıralarında eve gelen ailesi buldu. Küçük kızın ailesi sinir krizleri geçirdi.

Batman Kültür İlköğretim Okulu öğrencisi K.C.'nin neden ihtihar ettiği henüz belirlenemezken küçük kızın cesedi otopsi yapılmak üzere Batman Bölge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.​
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...


zehircbbb

zehircbbb

Üye
Kim biLir ne yaptıLar zavaLLıya ya.. SereFTen yoksuN kısıLıkLer ya..
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
Kendı canına kıyabılcek kadar kotu bısey demekkı.
Yazık hesabını nası vercekler otekı tarafta..
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Kendı canına kıyabılcek kadar kotu bısey demekkı.

Yazık hesabını nası vercekler otekı tarafta..​

Kım biLir beLki anası ßabası yapTı ne yapTıysa.. beLki baska ßirisi.. Allah korusun ya.. KızLar dikkaT edıN bak ha :D
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
bu dewırde zor valla kız cocuu buyutmek (:
ben yanımda faca tasıorum :D
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
cok cok cok kotu bı durumda olursam hıc acımam takarım gecerım :P
bıber gazı ımmm oda ıyımıs :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
İntihar edenlerden her zaman nefret etmişimdir, buluğ çağına ermediği için çocuk sayılıyor ebedi cehennemle yükümlü değil ama bence ömür boyu yanmalı !!!!....
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Enes Fetva verdın seNde ha :D ama oLm o daha nerden bıLsın be Gunah oLdugnu ? :) Bu arada isTsan Biber gazı hmn :D Benim amcam poyiiiiissss sizin Hepnizi döveeeeyyyy :D
 
LeqendKiLLer

LeqendKiLLer

Üye
Bende 7 Yaşında Kalktımda Beceremedim .
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Hayırdr 7 yasıNda noLdu baLıkLarın fLn mı oLmusTu :D:D:D
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
yazık kıza yaww
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt