skartmen35
Üye
G2 nin 8gb modeli yok kullandiginiz model g2 mini olmaliBen g2 8 GB kullanıyorum,yeterli geliyor,tavsiye ederim
G2 32 Gb kullanıyorum AOSP tabanlı bi rom kullanıyorum.yoğun kullanımda bir günü rahat çıkarıyor..yoğun kullanım şöyle hani telefonun şarjı gitmesin diye nette bi video gördüğüm zaman eve gidip izlerim demiyorum.3g her daim açık tabi ki..böyle bi günü rahat çıkartıyor..%40la falan yatağa giriyorum genelde benIyi günler hayırlı bayramlar s3 miniden sonra yeni bir telefon satın almaya karar verdim daha çok istediğim ozellikli telefon performans ve pil yonundende iyi olmalı ve sizlerden yardım istiyorum hangi telefonu almalıyım sizce ? Simdiden Teşekkürler.

O zaman klasik olacak ama LG G2 alın.Ekrani büyük olmalı 5inch civarında kullanımı kolay olması daha iyi olur
ikiside güzelLg g2 pahalı geldi bana 2.el alamam general mobile discovery 2 onerirmisiniz ? Kullanan varmı ? Veya Elite lite ?

Elite lite nasıl 1000 tl elite 1299 tlElite alabilirsin güzel
