100 yıllık paket açılıyor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
TSİ 18:00'da açılması gerekiyordu. Sunucu programın detaylarını açıklıyor. Sanırım biraz meraklandıracaklar.
 


larten123

larten123

Üye
Çıkan şeyi yazın meraklandım mobilim:(
 
Metin MF

Metin MF

Üye
merak ediyorum :hmmm
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Benimde dışarı çıkmam lazım ama bırakamıyorum :ehe
 
night_jack

night_jack

Üye
Gece yarısını buldururlar bu gidişle,''kutuyu 100 yıldır açmamışız,daha da bekleyin''der gibiler:D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Açılıyoooooor :megafon:
 
ANIL

ANIL

Admin
Merak ettim, izliyorum. Gülüşmeler filan biz anlamıyoruz tabi :D
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Yettim anacım, açıldı mı?
 
msy2017

msy2017

Üye
kağıtta ne yazıyor açıklayacaklar mı?
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet beyler bizi ilgilendiren bir şey çıkmadı. :) bölge halkının işine yarayacak belgelerden başka bir şey çıkmadı.(anlayabildiğim kadarıyla)
 
  • Beğen
Tepkiler: Del Rey
abandonware

abandonware

Üye
tüh :ehe

- - - Eklendi - - -

bende bişi çıkcak zannettim :ehe

- - - Eklendi - - -

o kutu gerçekten 100 yıllık olduğuna emin misiniz :hmmm
 
msy2017

msy2017

Üye
Paketin içerisinden dönemin kralından gönderildiği
iddia edilen resmi bayraklar ile bazı evraklar çıktı. Evrakların içeriğinin uzmanlarca yapılan incelemenin
ardından açıklanacağı bildirildi. Paketten ayrıca 1919 yılına ait bir gazete ile bazı
kutlama telgrafları çıktı.


Ntvmsnbcden alıntı

- - - Eklendi - - -

1919 yılına ait gazete nasıl çıkıyor 1912 de teslim edilmiş???
 
abandonware

abandonware

Üye
Paketin içerisinden dönemin kralından gönderildiği
iddia edilen resmi bayraklar ile bazı evraklar çıktı. Evrakların içeriğinin uzmanlarca yapılan incelemenin
ardından açıklanacağı bildirildi. Paketten ayrıca 1919 yılına ait bir gazete ile bazı
kutlama telgrafları çıktı.


Ntvmsnbcden alıntı

- - - Eklendi - - -

1919 yılına ait gazete nasıl çıkıyor 1912 de teslim edilmiş???

olum adamlar ileri görüşlü :ehe
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Paketin içerisinden dönemin kralından gönderildiği
iddia edilen resmi bayraklar ile bazı evraklar çıktı. Evrakların içeriğinin uzmanlarca yapılan incelemenin
ardından açıklanacağı bildirildi. Paketten ayrıca 1919 yılına ait bir gazete ile bazı
kutlama telgrafları çıktı.


Ntvmsnbcden alıntı

- - - Eklendi - - -

1919 yılına ait gazete nasıl çıkıyor 1912 de teslim edilmiş???

Tek açıklaması Doktor olabilir. (bkz. Doctor Who)
 
msy2017

msy2017

Üye
7 yıl sonra açıp geri mi kapatmışlar yani?
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Bizde bi sandik yapalim 100 yil sonra acin diyelim icinde bi kagida kocaman maxicep.com yazalim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70
night_jack

night_jack

Üye
100 yıllık paket değil de 100 yıllık dosyalar,zarf vs olucaktı heralde.
100 yıl önce plastik kutu ne arasın:d:
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Bizde de Atatürk' ün vasiyeti varmış galiba.. şimdiye kadar çoktan açıklanması gerekiyormuş ama dönem cumhurbaskanlari ertelemişler sürekli :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt