100 Beğenim Oldu :D

Sponsorlu Bağlantılar



0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
:(
 
Superfan

Superfan

Üye
Adam 100 beğenim oldu diye konu açmış. Şimdi 4786 beğenisi var... Çoğu kişi beğeniyi konudan değil, mesajdan kaldırıyor.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Adam 100 beğenim oldu diye konu açmış. Şimdi 4786 beğenisi var... Çoğu kişi beğeniyi konudan değil, mesajdan kaldırıyor.
Hayır eskiden Samsung Oyun-uygulama-tema bölümüne konu açıyordum android alınca android Oyun bölümüne geçtim eğer orada konu açmaya devam etseydim oradan da gelirdi baya. Sims 3 konuma bakabilirsin mesela
 
Superfan

Superfan

Üye
Hayır eskiden Samsung Oyun-uygulama-tema bölümüne konu açıyordum android alınca android Oyun bölümüne geçtim eğer orada konu açmaya devam etseydim oradan da gelirdi baya. Sims 3 konuma bakabilirsin mesela

Evet baktım. 28 beğeni filan almışsın. Ama dediğim gibi çoğu mesajlardan. Bu, buradaki üyelerin %90'ı için geçerli. Yanlış anlama. Kötü bir şey demiyorum senin hakkında. Eminim hepsini haketmişsindir.

Hatte benim de konularım vardı. Android Oyun APK Paketleri | Efsane geri döndü! | 12 Oyun HD - 3D - 2D | Güncel | - MaxiCep
(Bu eski hali.)

Paket yapar paylaşırdım. Arşiv de baya büyümüştü. Bir de linkde kalitelyidi. Mediafire. Bir gün "İndir" yazısındaki linklerin çoğu kayboldu kendiliğinden. Bende de o linklerin yedeği yoktu. Konu pırt oldu. Sonra tekrar farklı isimle aynı konu altında bir şeyler yapayım dedim. Yine pırt oldu. Ben de bıraktım :)
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Evet baktım. 28 beğeni filan almışsın. Ama dediğim gibi çoğu mesajlardan. Bu, buradaki üyelerin %90'ı için geçerli. Yanlış anlama. Kötü bir şey demiyorum senin hakkında. Eminim hepsini haketmişsindir.

Hatte benim de konularım vardı. Android Oyun APK Paketleri | Efsane geri döndü! | 12 Oyun HD - 3D - 2D | Güncel | - MaxiCep
(Bu eski hali.)

Paket yapar paylaşırdım. Arşiv de baya büyümüştü. Bir de linkde kalitelyidi. Mediafire. Bir gün "İndir" yazısındaki linklerin çoğu kayboldu kendiliğinden. Bende de o linklerin yedeği yoktu. Konu pırt oldu. Sonra tekrar farklı isimle aynı konu altında bir şeyler yapayım dedim. Yine pırt oldu. Ben de bıraktım :)
Kimseyi zorlamıyorum sonuçta onlar beğeniyor:D
Bana da zor geliyor, paylaştığım şeyin yedeğini almam lazım, sonra link gidiyor yeniden yenile uğraş dur
 
Superfan

Superfan

Üye
Kimseyi zorlamıyorum sonuçta onlar beğeniyor:D
Bana da zor geliyor, paylaştığım şeyin yedeğini almam lazım, sonra link gidiyor yeniden yenile uğraş dur

Bende direk link kayboldu. Dosyalar filan silinmemişti. Ama linkler konudan silindi. Yani var ya ağlyasım geldi ..
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Bende direk link kayboldu. Dosyalar filan silinmemişti. Ama linkler konudan silindi. Yani var ya ağlyasım geldi ..
Maxicep'te Dh gibi herkese dosya ekleme hakkı verse iyi olur aslında ama bazı üyelerde saçmalayacak her şeyi onla paylaşacak (gereksizlerde falan) bu sefer sorun olacak
 
Emip

Emip

Üye
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
Superfan

Superfan

Üye
Maxicep'te Dh gibi herkese dosya ekleme hakkı verse iyi olur aslında ama bazı üyelerde saçmalayacak her şeyi onla paylaşacak (gereksizlerde falan) bu sefer sorun olacak

benim yüklenecek her dosyam 140-200 mb dı. Yani yine o kadar olması saçma olurdu ama 50 mb'a kadar herkese verse diyecem de, başka amaçlarla kullanılabilir.
 
007wolverine

007wolverine

Üye
Hort
 
007wolverine

007wolverine

Üye
benim yüklenecek her dosyam 140-200 mb dı. Yani yine o kadar olması saçma olurdu ama 50 mb'a kadar herkese verse diyecem de, başka amaçlarla kullanılabilir.
verseler bile ben up etmekle uğraşmam
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
1-4791

2-Ayrıca 100 beğeniye 500 puan veriyorsan, 4791 beğeniye 47,91x500=4791x5 beğeni vermen lazım. Yani 23955

Yılın en güzel hortu. -Rolling Stone
Pardon Oktay Sinanoğlu amca...
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Türe

Türe

Üye
4 yıldır buradayım ha 4000 beğenim olmuş ha 100.000. :hmmmNot : 4 yılda çok güzel dostluklar edindim. Çok şükür hala devam eden bir grubumuz var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Türe


Üst Alt