Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
10.000sms ücreti yükseliyor.
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxirabit
Üye
Konu Sahibi
10.000sms ücreti yükseliyor.
Aylık 10.000sms paket fiyatı 5 ocak itibariyle 9 tl olarak değişecektir.Paketinizin yenilenmesini istemiyorsanız ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222 gönderebilirsiniz.
hizmette değişiklik yok aksine mesajların geç gelmesi vs sorunlar varken 9tl olması ilginç.artık tl yerine sms paketi satsınlar aynı fiyata geliyo zaten.
gazbakkal
Üye
Saolsın bilgi için Ben Heryöne Kulanıyorum 10TL 5000(genç tarife) Bu Fiyatta Bi Değişiklik Olacakmı Aceba?