10.000sms ücreti yükseliyor.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
10.000sms ücreti yükseliyor.
Aylık 10.000sms paket fiyatı 5 ocak itibariyle 9 tl olarak değişecektir.Paketinizin yenilenmesini istemiyorsanız ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222 gönderebilirsiniz.

7.8TL olan paket 9TL'ye yükseliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful


Revengeful

Emekli Yönetici
Bilgilendirme için teşekkürler :oke:
 

kadir61

Üye
hizmette değişiklik yok aksine mesajların geç gelmesi vs sorunlar varken 9tl olması ilginç.artık tl yerine sms paketi satsınlar aynı fiyata geliyo zaten.
 

gazbakkal

Üye
Saolsın bilgi için Ben Heryöne Kulanıyorum 10TL 5000(genç tarife) Bu Fiyatta Bi Değişiklik Olacakmı Aceba?
 
mustafa

mustafa

Üye
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
izin verirseniz sövmek istiyorum :D :D

1 sms ücreti arttı mı ki 10.000 sms ücreti artıyor ??

yani kâr mı arttırıyorlar ? 1 sms ücreti artsa neyse diyecegm.o konuda bilgisi olan ?
 
eQooo

eQooo

Üye
bana da mesaj geldi...
 
arslansem

arslansem

Üye
Mevzu şu ki;mesaj kampanyalarının son bitiş tarihi 31 aralık idi.Turkcell kendi kendine zam yapıyor işte:ehe
 
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
sms yenileme bu ayın birindeydi o yüzden 7.8tl aldı ama diyer aya 9 tl olcak.her mesaj atmamda zaten 9tl olcak diye uyarıyor.
 
alicem123

alicem123

Üye
Turkcellden beklenıcek bir hareket :) Teşekkürler turkcell :)
 

ziyafirat

Üye
uuffff değişmesin:SSSS
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt