1.Sezon ve 2.Sezon GNCTRKLL - Sessiz Sinema Cevapları

Sponsorlu Bağlantılar

1.Sezon ve 2.Sezon GNCTRKLL - Sessiz Sinema Cevapları

  • Olmasaydı daha iyi olurdu :)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Biraz düşünmek istiyorum...

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    4
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pegoş

pegoş

Üye
    Konu Sahibi
1.Sezon ve 2.Sezon GNCTRKLL - Sessiz Sinema Cevapları
:bigstar:1.Sezon GNCTRKLL "Sessiz Sinema" Cevapları:bigstar:

:aha:1.Salon :aha:
1.Film: gol
2.Film: eşkiya
3.Film: akıl defteri
4.Film: arka pencere
5.Film: rezervuar köpekleri

:aha:2.Salon :aha:
1.Film: köstebek
2.Film: bodyguard
3.Film: kızgın boğa
4.Film: kaplan ve ejderha
5.Film: yağmur adam

:aha:3.Salon :aha:
1.Film: gladyatör
2.Film: bisiklet hırsızları
3.Film: taksi şoförü
4.Film: vampirle görüşme
5.Film: oyuncak hikayesi

:aha:4.Salon :aha:
1.Film: trafik
2.Film: kara şövalye
3.Film: akıl oyunları
4.Film: maymunlar cehenneminden kaçış
5.Film: sınav

:aha:5.Salon :aha:
1.Film: kurtlarla dans
2.Film: cehennem silahı
3.Film: guguk kuşu
4.Film: cesur yürek
5.Film: esaretin bedeli

:bigstar:2.Sezon GNCTRKLL "Sessiz Sinema" Cevapları:bigstar:

:aha:1.Salon :aha:
1.Film: çılgın hırsız
2.Film: çingeneler zamanı
3.Film: su dünyası
4.Film: ağır roman
5.Film: batı yakası hikayesi

:aha:2.
Salon
:aha:
1.Film: son hava bükücü
2.Film: kumarhane
3.Film: çizmeli kedi
4.Film: kadın kokusu
5.Film: yeraltı

:aha:3.
Salon :aha:
1.Film: gece ve gündüz
2.Film: süt kardeşler
3.Film: gemide
4.Film: kabadayı
5.Film: dünyanın merkezine yolculuk

:aha:4.
Salon
:aha:
1.Film: otomatik portakal
2.Film: selamsız bandosu
3.Film: medyum
4.Film: salkım hanımın taneleri
5.Film: kirli dans

:aha:5.
Salon
:aha:
1.Film: tosun paşa
2.Film: züğürt ağa
3.Film: diktatör
4.Film: taş meclisi
5.Film: geleceğe dönüş

:heyo:Arkadaşlar, cevaplar yukarıdaki şekildedir.:heyo:
:off:Lakin 5'te 5 yapsanız dahi sistem 1.Sezon cevaplarını da istiyor. :off:
:allalla:Bu nedenle çok zamanı var olan arkadaşlara duyurulur.:allalla:

:hmmmSizlere şimdiden kolay gelsin...:hmmm
:ağlarım:Sanırım 25 TL.'de bir hayal olsa gerek...:ağlarım:
 
  • Beğen
Tepkiler: LAZOFLU


ilo53

ilo53

Üye
paylasım ıcın sagol.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Deniyorum, bilgi için teşekkür.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Şua anda yeni sezonu bitirdim, cevapların tamamı doğru, ama birinci sezon çalışmıyor. Genç boş boş bakıyor. :hmmm
 
akifakbana

akifakbana

Üye
Herkese burdan tşk ederim çok mutluyum bu aileye katıldığım için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt