1 kasımda telefonları kapatıyoruz !!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
1 kasımda telefonları kapatıyoruz !!!!!!!
1 KASIM 2008 GÜNÜ SABİT TELEFONLARI SUSTURUYORUZ.
BU DEMOKRATİK HAKKIMIZI KULLANARAK BİZİ SOYANLARA EN AZINDAN BİR GÜN BİLE OLSA DUR DİYORUZ.

BU POSTAYI BÜTÜN TANDIKLARIMIZA GÖNDERELİM

UNUTMAMAMIZ İÇİN TEKRAR BİLE GÖNDEREBİLİRİZ.

TÜKETİCİ KORUMA DERNEKLERİNİN ÖNCÜLÜĞÜNDE 1 KASIMDA SABİT TELEFONLARLA GÖRÜŞME YAPMIYORUZ.

BİR GÜNLÜK BU PROTESTO TELEKOMA OLDUKÇA AĞIR BİR CEZA OLACAK.

BU POSTAYI BİR BAŞKA KİŞİYE GÖNDERMENİZ SADECE 2 DAKİKANIZI ALIR.

VE BU 2 DAKİKA BİZLERE ÇOK ŞEY KAZANDIRIR.

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.






Bir ev telefonundan 3.90 YTL lik görüşme yapılıyor. Telefon faturasının TOPLAM tutarı 19.25 YTL oy oy oy bu ne. Bu ne biliyor musunuz? Kış uykusuna pardon kış uykusuna değil koyun uykusuna yatırıldığımızın aslında yattığımızın resmidir.
Sabit ücret: 10,43 Ytl.. bu rakam her konuşsanda konuşmasanda faturana yansıtılıyor...

Kdv matrahı : 14.54 bu ne anlam taşıyor vallahi billahi bilmiyorum.
Katma Değer Vergisi : 2.62 üsteki kdv ile alttaki sanki aynı biri diğerinin kısaltılmış hali. Neden ikisi de kısaltılmış olarak yazılmamış. Yada ikisi de uzun hali ile yazılmamış
Özel iletişim vergisi : 2.18
--------------------------------------------------------
Toplam uyuma Parası : 19.25

Aslında Telekom Panikte. Çünkü vatandaş uyanıyor. Sabit telefonlar birer birer iptal ediliyor. Bu nedenle reklâmlara başlamış Telekom. Ama yılda 2 milyar dolar kar yapıyormuş Telekom. ………………
Şimdi ünlü komedyen standalp uzmanı bu özelliğini halkı kandırmak için kullanıyor. CEM YILMAZ bu işten iyi para kazanmışa benziyor.

(YENİ NUMARASI 11811)
Kontrol ettik, 118 den bilinmeyen
bir numaranin ögrenilmesi icin en az 60 saniye gerekiyor. Yani 8
kontor. Baska bir deyisle eski parayla dörtmilyonücyüzyirmibin TL.
Bir numara ögrenmek için Lübnanli sirkete bu kadar para
ödüyorsunuz. Türk Telekom Soygunu 118 ve 133 e dikkat !..

Turkçede buna resmen soygun hatta dolandiricilik denir. Özel Türk Telekom Servisleri Servis Numarasi ve kontur fiyatlarini okuyun da milletin nasil gizlice soyuldugunu gorun .

Bu numaralar 110, 112, 121, 122, 123, 124, 126, 154, 155, 156, 158' 'i ararsaniz ücretsiz 113, 153, 163, 166, 169, 174, 175, 176, 179, 180, 181' 'i ararsaniz 60 saniyede atacak bir kontur icin icin 72.000TL ..

185, 186, 187, 188, 189, 114, 117, 119, 130, 170, 171, 172, 173, 178, 182, 183, 184' 'u ararsaniz,15 saniye icin 288.000 TL.

Simdi SIKI durun !.. 118' 'i ararsaniz 8 saniyede bir atacak kontur icin tam 540,000 TL, v! e 133' ' u ararsaniz 3.6 saniyede atacak bir kontur icin 1.200.000 TL,
Dikkat ederseniz bilinmeyen numaralari aradiginizda dakikalarca
bekletirler. Sürekli olarak banttan ' hatlarimiz dolu bekleyin'
talimati verirler. Buna resmen dolandiricilik denir.. Turkiye''de
bilinmeyen numaralari sormanin bu kadar pahali oldugunu Kim
biliyor? Insanlarin bilgilenmek icin kullandiklari ve dunyanin her
yerinde bedava olan bu kamu yararina hatlarin fahis fiyatlarda
olmasi talimatini kim verdi?.Bu yazidan sonra hala bilinmeyen
numaralari aramak istiyorsaniz cebinize dikkat edin.

Siz hala 'ALO' diyebiliyor musunuz..? EKONOMIST dergisinde yayinlanan
bilgilere göre Ev Telefonlarini Kapatma Zamani geldi. Türk Telekom'un konusma ücreti/dakika 81.400 TL. oldu. GSM sirketlerinde bu rakam neredeyse benzer. 99.846 TL. Evden Cebi ariyorsaniz ödeyeceginiz 407.000 TL . Oysa GSM'den evi ararsaniz dakikasi 297.521 TL. Yeni patron getirdigi 'Milli Güvenlik riski' yaninda Türk Milletini de '*****' yerine koyuyor anlasilan.

Lütfen bu haksızlığa beraber tepki verelim

 


Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
cok saol kardesim.cok iyi gözlem yapmıssın ve güzel arastırma.bilgilerin icin ve milletini düsündügün icin sonsuz tesekkürlerimi iletirim.eline yüregine saglık.bunu elimden geldigi kadar herkesle paylasmaya calısacagım.tskler :yuru :yuru
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim acı ama gerçek
:(
 
hasisa

hasisa

Üye
biz :islik :islik :islik böyle devam edelim
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
ediyoruz zaten elimiz mahkum
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Sonuna kadar destekleyecem.......
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Helal Olsun Kardeşim Çok Güzel Bir Konuya Değinmişsin...Seni Destekliyorum
 
Salihyet

Salihyet

Üye
zaten hiç kullanılmıyo ki, hiç dokunmadım daha :)
 
looney

looney

Üye
yok ya bir dün kapatarak tepkimizi gösteremeyzi telefonları söküp atmak lazım :D
 
Chops

Chops

Üye
birisi arayıp merak ederse ya?
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
cep telefonu olmayan insan kaldımıki
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bu kampanyaya destek verirdim ama ölüm tehlikesi var benim için :gul: Veremem :D
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
Genel bi tepki verip vermemek insiyatifine kalmış bişey diyemicem
 
peace_for_fight

peace_for_fight

Üye
ya arkadaşlar aynı sorunu cep telefonlarıyla da yaşıyorum ben. gsm operatörlerinde de sabit ücret durumu var. gsm operatörleride vergi alıyo 20ytl fatura geliyosa vergilerle birlikte 50 ytl oluyo bu hep böyle. ttnin sabit ücreti cebine attıgı gibi bi durum söz konusuysa gsm operatörlerinin ne farkı var anlamadım yani :hmmm

ayrıca 118 konusunu merak ettim araştırdım yani çok bişi yapmanıza gerek yok türk telekomun sitesine girseniz yetiyo verilen fiyatlar bile aynı diil. burdan sizde bakabilirsiniz


bildiğim kadarıyla bu mail kanunlara göre hakarete ve karalamaya giriyo ve eğer Telekom bu konuyla ilgili harekete geçerse yalan yanlış bilgiler içerdiği için ilk yazana diil bu zincire dahil olanlara da ceza getirebilir .. haberiniz olsun
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
ya bizde var sabıt telefon onu da net için saklıyo babam yani her an kapatabilr.kapatsın bencede.
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Bizde Sabit Hat Olmadığı İçin Tarife Hesabı Yapamam..
Ama Sana Desteğim Sonsuz Pınarcım..
Arkadaşlarıma E-Posta Aracılığı İle Gönderecem..

:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt