Hep bizlerleydin xD

Aaa yalana bak sanki '' fakehesap '' mı açtım![]()



Dimi ya dimi o yüzden bilgisayarda 3 kullanıcı adı kayıtlı
Neyse hoşgeldin kardeşim daha terbiyeli ol kulağını çekmiyim![]()

Dimi ya dimi o yüzden bilgisayarda 3 kullanıcı adı kayıtlı
Neyse hoşgeldin kardeşim daha terbiyeli ol kulağını çekmiyim![]()

