Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Htc Wildfire S için değmez bence. 2. el N8 için 550 tl'den başlıyor piyasası diye biliyorum. Xperia Neo V sıfırı 800 tl ikinci eli elbette 500 tl'ye bulursun diye tahmin ediyorum.
SeniGördüm
Üye
Bence 1tl eder
pRime.
Üye
500'e satabilirsen para katıp Xperia neo v veya 701 al.
baranselona
Üye
wildfire s i hiç düşünme xperia neo v alabilirsin 2.el yada 0.. c6-01 kullanmışsın zaten n8 i sadece kamerası için düşünebilirsin c6-01 den farklı olarak... ben yine bir androidli telefon almanı öneririm..
ace ıda 500 e satabilirmisin bilmem ama belki bulursun alacak birini..
arkadaşım ben soniyericsson xperia neo aldım çok süper bir tele fon fakat alalı 1 ay olmadı satıyorum 1,100 tly aldım paraya sıkıştım 700 tly bırakırım sıfırından farksız..05443993408 antalya rengide metal çok şık.. karanti belgelerini kablolarını yollarım .
arkadaşım ben soniyericsson xperia neo aldım çok süper bir tele fon fakat alalı 1 ay olmadı satıyorum 1,100 tly aldım paraya sıkıştım 700 tly bırakırım sıfırından farksız..05443993408 antalya rengide metal çok şık.. karanti belgelerini kablolarını yollarım .