1 aylık galaxy ace ne kadar eder ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
1 aylık galaxy ace ne kadar eder ?
arkadaşlar sorunlardan bıktım 500 tl edermi galaxy ace jletini üstündedir
 


Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Eder. C6-01'i verip almıştın sanırım memnun değil misin Ace'ten ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Eder. C6-01'i verip almıştın sanırım memnun değil misin Ace'ten ?

yok ya sorunların ardı arkası kesilmiyor

hiç memlun değilim ya 2 el nokia n8 yada 0 sony ericsson xperia neo v alacagım 500 edermi :hmmm

takas teklif ediyolar htc wildfire s ile takas yapayımmı ne diyosunuz :hmmm
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Ace hiç önermiyorlar zaten. Ama Neo V'den emin olabilirsin. :)
 
___xXx___

___xXx___

Üye
yok ya sorunların ardı arkası kesilmiyor

hiç memlun değilim ya 2 el nokia n8 yada 0 sony ericsson xperia neo v alacagım 500 edermi :hmmm

takas teklif ediyolar htc wildfire s ile takas yapayımmı ne diyosunuz :hmmm
wildfire s i salla neo v iyidir ama galaxy ace i de elden verirsen o kadar eder telefocular taş patlasın 300 verir
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
yok ya sorunların ardı arkası kesilmiyor

hiç memlun değilim ya 2 el nokia n8 yada 0 sony ericsson xperia neo v alacagım 500 edermi :hmmm

takas teklif ediyolar htc wildfire s ile takas yapayımmı ne diyosunuz :hmmm
Htc Wildfire S için değmez bence. 2. el N8 için 550 tl'den başlıyor piyasası diye biliyorum. Xperia Neo V sıfırı 800 tl ikinci eli elbette 500 tl'ye bulursun diye tahmin ediyorum.
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Bence 1tl eder
 
pRime.

pRime.

Üye
500'e satabilirsen para katıp Xperia neo v veya 701 al.
 
baranselona

baranselona

Üye
wildfire s i hiç düşünme xperia neo v alabilirsin 2.el yada 0.. c6-01 kullanmışsın zaten n8 i sadece kamerası için düşünebilirsin c6-01 den farklı olarak... ben yine bir androidli telefon almanı öneririm..

ace ıda 500 e satabilirmisin bilmem ama belki bulursun alacak birini..
 

dereder

Üye
arkadaşım ben soniyericsson xperia neo aldım çok süper bir tele fon fakat alalı 1 ay olmadı satıyorum 1,100 tly aldım paraya sıkıştım 700 tly bırakırım sıfırından farksız..05443993408 antalya rengide metal çok şık.. karanti belgelerini kablolarını yollarım .
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
'karanti' degil Garanti...
 
MrExpert

MrExpert

Üye
500 tl ..
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
arkadaşım ben soniyericsson xperia neo aldım çok süper bir tele fon fakat alalı 1 ay olmadı satıyorum 1,100 tly aldım paraya sıkıştım 700 tly bırakırım sıfırından farksız..05443993408 antalya rengide metal çok şık.. karanti belgelerini kablolarını yollarım .

Sıfır fiyatı o kadar zaten şuan. Biraz zor satarsın o fiyatlara...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt