burhankoxp22
Üye
dogru söylüyor ama sana bır tavsıye tokat 1 gun içinde 4 mevsim yaşanan bir yer ona göre bende tokatlıyım ordan bılıyorumben tokatlıyım tokat güzel yerdir zorluk çakmessin istanbula göre havası suyu baya bi güzeldir

dogru söylüyor ama sana bır tavsıye tokat 1 gun içinde 4 mevsim yaşanan bir yer ona göre bende tokatlıyım ordan bılıyorumben tokatlıyım tokat güzel yerdir zorluk çakmessin istanbula göre havası suyu baya bi güzeldir

dogru söylüyor ama sana bır tavsıye tokat 1 gun içinde 4 mevsim yaşanan bir yer ona göre bende tokatlıyım ordan bılıyorum![]()

Hayırlı olsunkonuyu unuttum ya la..
Eyvallah Arkadaşlar İyi dilekler için Teşekkürler...bitti geldim haha![]()

eyvallah kardeşlerim![]()

