09.06.2013 Tokat/Merkez

Sponsorlu Bağlantılar

burhankoxp22

Üye
ben tokatlıyım tokat güzel yerdir zorluk çakmessin istanbula göre havası suyu baya bi güzeldir
dogru söylüyor ama sana bır tavsıye tokat 1 gun içinde 4 mevsim yaşanan bir yer ona göre bende tokatlıyım ordan bılıyorum :D
 


ozakin70

ozakin70

Üye
oov uzun dönem hayırlı tezkereler kardeşim
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bitmez bu askerlik :ehe
 
u_cosar

u_cosar

Üye
hayırlı tezkereler diliyorum
 
codblackops2

codblackops2

Üye
hayırlı tezkereler :) yalnız başlık 9 haziran diyor sen 9 mayıs diyorsun :hmmm
 
ANIL

ANIL

Admin
Hayırlı tezkereler.
 
Mr.Wick

Mr.Wick

Üye
Hayırlı tezkereler kardeşim ben Tokatlıyım :)
 
Akıncı

Akıncı

Üye
hayırlı tezkereler bu aralar forumda çoğu kişi askere gidiyor
 
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
gel çömez gel :D 93/1 116. jandarma er egıtım alay komutanlıgı çanakkale -- 27 sınde izmir il jandarma sonra cezaevı dagıtım... ılk 2 hafta zor gelecek ama sabret alısınca gırgır samata zaman su gıbı akıyo sımdıden hayırlı teskereler....
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Şimdiden hayırlı tezkereler inşallah.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
hayırlı tezkereler
 
ka_za

ka_za

Üye
Hayırlı tezkereler
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
konuyu unuttum ya la..
Eyvallah Arkadaşlar İyi dilekler için Teşekkürler...
bitti geldim haha :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Hayırlı olsun güzel yer.
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Hayırlı olsun

{°≥°}
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah kardeşlerim :)
 
phasan

phasan

Üye
Hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati


Üst Alt