yanlizsevdali
Üye
hocam ben nasıl editleyebilirim ozaman yardımcı olursanızRica Ederim ..
- - - Eklendi - - -
Nasıl yani anlıyamadım_?
Topbarı komplemi kapatmak istiyorsunu_?
İstemediğiniz yerde devreye girmesini istemiyorsanız istisnalara gelin,nerede pasif kalmasını istiyorsanız o uygulamayı veya menüye tik koyun.O zmaan aktif olmaz sadece ana ekranda aktif olabilir.Seçenekler size kalmış
Uygulama paketindeki txt dosyasındada gerekli açıklamaları yapmıştım.
- - - Eklendi - - -
Ana temada yazılar çıkmaz, Ana temayı kullanmıyorsun sanırım ?
Her kullanıcının kendine has teması varsa hepsini editleyemem ki.
O zaman bilgisayar başından kalkmamam Lazım
hocam ben nasıl editleyebilirim ozaman yardımcı olursanız
- - - Eklendi - - -
hocam batarya ve şebeke ikonlu olanın gizli klasörünü real player görüyordu onu yapamazmısınız klasörü görmesin ben o şekilde kullanım
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızlinkindeki anlatıma uyarak yazılıma tema gömebilir hatta gömdüğün temayı varsayılan tema yapabilirsin. Gizli klasör hakkında bilgi veremem. Çünkü yazılımı kullanmadım. O konuda atacan yardım eder artık. İyi kullanımlar.
Olsun ben orada temayı parçalayıp FW içine atmayı gösterdiği için verdim.Bahsettiği konu farklıyinede sağol.
@Yalnızsevdalı bununla ilgili konu açacağım ama bilgisayar başında fazla vakit geçiremiyorum şu aralar.
Sen bana kullandığın temayı paylaş ben editleyim yollıyayım sana.
Gizli klasör içinde nfe kullanmayı biliyorsan sana vereceğim dosyaları yazılıma atarsan olur.Yalnız bu yazılımı kullanıyorsan olur,çünkü her yazılımın klasör oluşturması dizilişi farklı olabilir,buda uyumsuzluğa neden olur.
Olsun ben orada temayı parçalayıp FW içine atmayı gösterdiği için verdim.
Aynen dediğin gibi çok teferruatlı ben sadece oranın en altındaki varsayılan tema yapma kısmına bakmıştım. Neyse sağlık olsun.PekiAma temadaki yazıların (menü ayarlar tercihler vs.üsteki yazıların çıkmamasını istiyordu)
Ayrıca gösterdiğin sitedeki açıklama çok tefarruatlı bilenin bile kafasını karıştırır
Teşekkürler
mrb hocam yardımcı oldugunuz için teşekkür ederim.Temanın ismi total black lite anna ikonlu sade ev ekranı siyah olan bir tema birde şu şarz olurken yeşil tuş olayı onuda kaldırabilirmiyiz öyle bir mod var bende ama şarz olurken yeşil yes tuşu yanmıyor sadece şarz cihazını takıp çıkarırken sönüyor sonra normale dönüyor şimdiden kolay gelsin yardımlarınız için tekrar teşekkürler...PekiAma temadaki yazıların (menü ayarlar tercihler vs.üsteki yazıların çıkmamasını istiyordu)
Ayrıca gösterdiğin sitedeki açıklama çok tefarruatlı bilenin bile kafasını karıştırır
mrb hocam yardımcı oldugunuz için teşekkür ederim.Temanın ismi total black lite anna ikonlu sade ev ekranı siyah olan bir tema birde şu şarz olurken yeşil tuş olayı onuda kaldırabilirmiyiz öyle bir mod var bende ama şarz olurken yeşil yes tuşu yanmıyor sadece şarz cihazını takıp çıkarırken sönüyor sonra normale dönüyor şimdiden kolay gelsin yardımlarınız için tekrar teşekkürler...
Mrb süleyman kardeşimizin paylaştıgı soun vaves red temada olabilir birde c6 portundan nasıl çekicem..Şimdi baktım dediğin temaya Ind190 nın.Fakat default buldum anna iconlusunu bulamadım.İndirme linki felan yokmu_?
Şarj olurken yanmasını istemiyorsan temiz c6 portundan çekebilirsin dosyaları,Pc de yok düzelten yama..
Mrb süleyman kardeşimizin paylaştıgı soun vaves red temada olabilir birde c6 portundan nasıl çekicem..
Temanın anna ikonlusunu bulamasan bile default ikonlar anna değil mi? O zaman sorun olmaz. Eğer anna ikonlu olsun diyorsan sen bana tema linkini at ben sana anna ikonlusunu yapıp yollayayım hemenŞimdi baktım dediğin temaya Ind190 nın.Fakat default buldum anna iconlusunu bulamadım.İndirme linki felan yokmu_?
Şarj olurken yanmasını istemiyorsan temiz c6 portundan çekebilirsin dosyaları,Pc de yok düzelten yama..
Anna kullansaydın bu sorunlarla karşılaşmazdındefault icon yani.icon paketi neyse yazılımda onu kullanıyor.
İcon paketinide anna kullanmadım ben.
O yüzden anna değil
Anna kullansaydın bu sorunlarla karşılaşmazdın
Demek sorun değilmiş ben yanlış anlamışımSorunla karşılaşmadımki hiç.
Onun istediği sorun diye nitelendirdiği.
İstediği temada turkcell ayarlar temalar vs. Yani klasörler arasında dolaşırken yazıların gözükmesiydi.onuda düzenledim istediği temada.
mrb istedigim temayı yapmışsın eline saglık yanlız mediafire sitesinde dosya indirilmiyor hala indirme degil indirme onarın diyor türkçe çeviride arkadaşlarSorunla karşılaşmadımki hiç.
Onun istediği sorun diye nitelendirdiği.
İstediği temada turkcell ayarlar temalar vs. Yani klasörler arasında dolaşırken yazıların gözükmesiydi.onuda düzenledim istediği temada.
telefondan mı giriyorsun?teşekkür ederim arkadaşlar ellerinize saglık sizler olmasanız 5800 tarih olurdu yenilerini bekliyoruz cfw lerin şimdiden kolay gelsin......
- - - Eklendi - - -
mrb istedigim temayı yapmışsın eline saglık yanlız mediafire sitesinde dosya indirilmiyor hala indirme degil indirme onarın diyor türkçe çeviride arkadaşlar
hayır evden yazdıgım gibi yazıyor sitede türkçe çeviride
telefondan mı giriyorsun?
bana özelden atmış temanın indirme sitesinihayır evden yazdıgım gibi yazıyor sitede türkçe çeviride
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?