{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

hocam ben nasıl editleyebilirim ozaman yardımcı olursanız

- - - Eklendi - - -

hocam batarya ve şebeke ikonlu olanın gizli klasörünü real player görüyordu onu yapamazmısınız klasörü görmesin ben o şekilde kullanım
 

linkindeki anlatıma uyarak yazılıma tema gömebilir hatta gömdüğün temayı varsayılan tema yapabilirsin. Gizli klasör hakkında bilgi veremem. Çünkü yazılımı kullanmadım. O konuda atacan yardım eder artık. İyi kullanımlar.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Bahsettiği konu farklı yinede sağol.


@Yalnızsevdalı bununla ilgili konu açacağım ama bilgisayar başında fazla vakit geçiremiyorum şu aralar.
Sen bana kullandığın temayı paylaş ben editleyim yollıyayım sana.
Gizli klasör içinde nfe kullanmayı biliyorsan sana vereceğim dosyaları yazılıma atarsan olur.Yalnız bu yazılımı kullanıyorsan olur,çünkü her yazılımın klasör oluşturması dizilişi farklı olabilir,buda uyumsuzluğa neden olur.
 
Olsun ben orada temayı parçalayıp FW içine atmayı gösterdiği için verdim.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Olsun ben orada temayı parçalayıp FW içine atmayı gösterdiği için verdim.

Peki Ama temadaki yazıların (menü ayarlar tercihler vs.üsteki yazıların çıkmamasını istiyordu)
Ayrıca gösterdiğin sitedeki açıklama çok tefarruatlı bilenin bile kafasını karıştırır
 
Aynen dediğin gibi çok teferruatlı ben sadece oranın en altındaki varsayılan tema yapma kısmına bakmıştım. Neyse sağlık olsun.
 
mrb hocam yardımcı oldugunuz için teşekkür ederim.Temanın ismi total black lite anna ikonlu sade ev ekranı siyah olan bir tema birde şu şarz olurken yeşil tuş olayı onuda kaldırabilirmiyiz öyle bir mod var bende ama şarz olurken yeşil yes tuşu yanmıyor sadece şarz cihazını takıp çıkarırken sönüyor sonra normale dönüyor şimdiden kolay gelsin yardımlarınız için tekrar teşekkürler...
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi


Şimdi baktım dediğin temaya Ind190 nın.Fakat default buldum anna iconlusunu bulamadım.İndirme linki felan yokmu_?
Şarj olurken yanmasını istemiyorsan temiz c6 portundan çekebilirsin dosyaları,Pc de yok düzelten yama..
 
Mrb süleyman kardeşimizin paylaştıgı soun vaves red temada olabilir birde c6 portundan nasıl çekicem..

- - - Eklendi - - -

Mrb süleyman kardeşimizin paylaştıgı soun vaves red temada olabilir birde c6 portundan nasıl çekicem..
anna black samy teması var onu editleyin birde c6 dosya çekme ondada yardımcı olursanı çok sevinirim teşekkürler şimdiden kolay gelsin
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Ekteki dosyayı indir nfe ile paketle sonra flash at tamamdır..
Temayıda bugün halledebilirsem özeline atarım.
 
Temanın anna ikonlusunu bulamasan bile default ikonlar anna değil mi? O zaman sorun olmaz. Eğer anna ikonlu olsun diyorsan sen bana tema linkini at ben sana anna ikonlusunu yapıp yollayayım hemen
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
default icon yani.icon paketi neyse yazılımda onu kullanıyor.
İcon paketinide anna kullanmadım ben.
O yüzden anna değil
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Anna kullansaydın bu sorunlarla karşılaşmazdın

Sorunla karşılaşmadımki hiç.
Onun istediği sorun diye nitelendirdiği.
İstediği temada turkcell ayarlar temalar vs. Yani klasörler arasında dolaşırken yazıların gözükmesiydi.onuda düzenledim istediği temada.
 
Demek sorun değilmiş ben yanlış anlamışım
 
teşekkür ederim arkadaşlar ellerinize saglık sizler olmasanız 5800 tarih olurdu yenilerini bekliyoruz cfw lerin şimdiden kolay gelsin......

- - - Eklendi - - -

mrb istedigim temayı yapmışsın eline saglık yanlız mediafire sitesinde dosya indirilmiyor hala indirme degil indirme onarın diyor türkçe çeviride arkadaşlar
 
telefondan mı giriyorsun?