Atacan-
Üye
-
Konu Sahibi
-
Gizli dosya modunu unuttum onuda halledip yayınlarım.Atacan kolay gelsin ne zaman geliyor fw
Merak Etme Yok öyle bişeyŞimdiden Teşekkürler. Denemek istiyorum fakat deneyemiyorum. Durumu biliyorsunuzİnşallah diğeri gibi tam deneyecekken linkler kalkmaz
belle top barı kullandıgın zaman menülere girişde üstteki yazıları yarım kapatıyor üastteki yazıları silebilirmiyiz
teşekkür ederim mükemmel ötesi bi şeyy
Rica Ederim ..ok biraz daha bekliycez o zaman teşekür ederim her şey için ...
Nasıl yani anlıyamadım_?teşekkürler güzel olmuş. birde bişey soracam topbar uygulamaya girdiğimizde kapata biliyormuyuz.
ok biraz daha bekliycez o zaman teşekür ederim her şey için ...
hayırlı olsun kardeş eline emeğine sağlık süper fw olmuş
Merak Etme Yok öyle bişey
Daha gelmedimi Telefonun Çok beklemiş garintide..
Yok daha yeni sayılır. Geçen pazatesi ayın 11 inde verdim. zaten de Ben Elazığda oturuyorum. Teleservice ile istanbul altunizadeye gönderdim. Tahminim önümüzdeki cuma veya haftaya pazatesi gelir. Gelince ilk işim Black Gold u denemek olacak. İkinci işim ise kendi yazılımımı denemek.Benim de yazılım şu an hazır elimde telefon olmadan yaptım fakat iyice bir telefonda deneyeceğim bütün özelliklerini kullanmaya çalışacağım ve sorunları ortadan kaldırıp paylaşmayı planlıyorum.
İnternetten takip edebilirsin,teleservice nin sitesinden.
Benimki 1 hafatada gelmişti.
Black Goldu denedikden sonra yorumunu almak isterim.Bana yardımcı olduğun gibi takıldığın noktadada bende yardımcı olmak isterim Belki bazı şeyleri unutmuşsundurKolay gelsin şimdiden.
zaten teleservice den kontrol ediyorum. Şimdiden yapacağın yardımlar için teşekkür ederim
hocam cfw gerçekten harika olmuş şimdi yükledim ama efektler bile açıkken rem 55 lerde teşekürler ellerine sağlık
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?