{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
BeLLe Topbar Versiyonu . [ 15.06.2012 ]
Batarya şebeke İconları gözükmez.Topbar uygulamasını yüklemeniz lazım.
Uygulama paketini indirin Lütfen.İçindeki text Dosyasını okuyunuz.

3x4 Menü :
İndirme Linki:



-
Hızlı yazma modu aktif (Modlarda çakışma vardı düzeltildi )

-
Yazı renkleri değiştirildi
- Effect değişti
- Dahili bileşenler veren hatalar çıkartıldı.
- Sis uzantılı dosyalar uygulaması iconu değiştirildi.
- Gelen arama sesi ve mesaj sesi daha şık seslerle değiştirildi.
Şimdlik aklıma gelenler bunlar..Diğer klişelenmiş modlar zaten mevcut yazmıyorum..
Hayırlı olsun..!!!
 
mrb real player gizli klasörü görüyordu çözdünüzmü o olayı acaba ...
 

agun35

Üye
Atacan kolay gelsin ne zaman geliyor fw
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Linkler anasayfaya eklendi..+ Uygulama Paketinide indiriniz..!!!
 

eldum

Üye
teşekkür ederim mükemmel ötesi bi şeyy
 
Şimdiden Teşekkürler. Denemek istiyorum fakat deneyemiyorum. Durumu biliyorsunuz İnşallah diğeri gibi tam deneyecekken linkler kalkmaz
 
belle top barı kullandıgın zaman menülere girişde üstteki yazıları yarım kapatıyor üastteki yazıları silebilirmiyiz
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Şimdiden Teşekkürler. Denemek istiyorum fakat deneyemiyorum. Durumu biliyorsunuz İnşallah diğeri gibi tam deneyecekken linkler kalkmaz
Merak Etme Yok öyle bişey
Daha gelmedimi Telefonun Çok beklemiş garintide..


- - - Eklendi - - -

belle top barı kullandıgın zaman menülere girişde üstteki yazıları yarım kapatıyor üastteki yazıları silebilirmiyiz

Kaldırabiliriz Tabiki..Ama biraz zaman ver çünkü bu yazılım beni çok yordu inan çok üstünde durdum.
Şimdilik yazılar sana ters geliyorsa Telefonun sensörüne dokun Menü lerde dolaşırken aktifliğini kaybetsin.
Onunda üstünde duracaktım es geçtim Söz verdiğim Tarihte çıkarmak için.Bi o kaldı zaten.
Onun çalışmasınıda 1 1.5 hafta sonra Başlarım.
Yeni modlar veya aklıma başka Fikir gelirse onlarıda uygularım.
Hatta üsteki yazılar yerine icon eklemeyi düşünüyorum.


- - - Eklendi - - -

teşekkür ederim mükemmel ötesi bi şeyy

Sağolasın
 
ok biraz daha bekliycez o zaman teşekür ederim her şey için ...
 

msf_1988

Üye
teşekkürler güzel olmuş. birde bişey soracam topbar uygulamaya girdiğimizde kapata biliyormuyuz.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
ok biraz daha bekliycez o zaman teşekür ederim her şey için ...
Rica Ederim ..



- - - Eklendi - - -

teşekkürler güzel olmuş. birde bişey soracam topbar uygulamaya girdiğimizde kapata biliyormuyuz.
Nasıl yani anlıyamadım_?
Topbarı komplemi kapatmak istiyorsunu_?
İstemediğiniz yerde devreye girmesini istemiyorsanız istisnalara gelin,nerede pasif kalmasını istiyorsanız o uygulamayı veya menüye tik koyun.O zmaan aktif olmaz sadece ana ekranda aktif olabilir.Seçenekler size kalmış
Uygulama paketindeki txt dosyasındada gerekli açıklamaları yapmıştım.



- - - Eklendi - - -

ok biraz daha bekliycez o zaman teşekür ederim her şey için ...

Ana temada yazılar çıkmaz, Ana temayı kullanmıyorsun sanırım ?
Her kullanıcının kendine has teması varsa hepsini editleyemem ki.
O zaman bilgisayar başından kalkmamam Lazım



 
hayırlı olsun kardeş eline emeğine sağlık süper fw olmuş
 
Merak Etme Yok öyle bişey
Daha gelmedimi Telefonun Çok beklemiş garintide..

Yok daha yeni sayılır. Geçen pazatesi ayın 11 inde verdim. zaten de Ben Elazığda oturuyorum. Teleservice ile istanbul altunizadeye gönderdim. Tahminim önümüzdeki cuma veya haftaya pazatesi gelir. Gelince ilk işim Black Gold u denemek olacak. İkinci işim ise kendi yazılımımı denemek. Benim de yazılım şu an hazır elimde telefon olmadan yaptım fakat iyice bir telefonda deneyeceğim bütün özelliklerini kullanmaya çalışacağım ve sorunları ortadan kaldırıp paylaşmayı planlıyorum.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

İnternetten takip edebilirsin,teleservice nin sitesinden.
Benimki 1 hafatada gelmişti.
Black Goldu denedikden sonra yorumunu almak isterim.Bana yardımcı olduğun gibi takıldığın noktadada bende yardımcı olmak isterim Belki bazı şeyleri unutmuşsundur Kolay gelsin şimdiden.

 

zaten teleservice den kontrol ediyorum. Şimdiden yapacağın yardımlar için teşekkür ederim
 
hocam cfw gerçekten harika olmuş şimdi yükledim ama efektler bile açıkken rem 55 lerde teşekürler ellerine sağlık