{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

yayınlarsanız çok sevinirim eğer yayınlamasanızda özelden atarsanız minettar olurum arkadaşlar kolay gelsin bekliyorum
 
bence yayınlayın çok beğenileceğine eminim ben öyle düşünüyorum arkadaşlar kolay gelsin
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Ben Kendi Fikrimi Söylüyorum 3 5 Kişiye Yazılım Sunulmıyacaktır.
Geçen seferki yazılımda Sayılar Atmasyondur
5000 Kişi indirip 1000 kişi Taktir ediyorsa Bu yazılım Çıkmıyacaktır..
Şu an içinde Düşünmüyorum ..!!
Düşünmüyoruz.!!

 
 
sizin kararınıza saygı duyuyorum arkadaşlar onca emek harcıyorsunuz bi teşekür çok görülmemeli bence karar sizin
 
Tepkiler: Süleyman ve Atacan-

007yasar

Üye
harbi ya yayınlayın veya özelden atın şu goldstarıda sorunsuz kaliteli bi cfw kullanalım yoksa atcam telefonu çöpe
 
Tepkiler: Atacan-
kardeş gold star linkini özelden atabilirmisin sülümana da sor eğer okeylerse
 
Tepkiler: Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Gold Star çıkacak Kardeşim ..Bugün En geç Yarın.
 
Tepkiler: 007yasar
bunu duyduğuma çok sevindim hayırlı olsun bekliyoruw kardeşim teşekürler
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Konu Kapatılabilir ...
 

EroL

Emekli Yönetici
Peki kapatalim

Keyifli forumlar...