{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba emeğin için teşekkürler ellerine sağlık.
Dostum bende saatin yanındaki tarih kısmı gözükmüyor iki defa flaşhladım yine de düzelmedi ilgilenirsen sevinirim.

Widget olarak profil kalsın ana ekranda.
Sonra yeniden başlat kardeşim gelecektir tarih.
Hayırlı olsun.

Güle güle kullan kardeşim.
 
Tepkiler: kivilcim23
Widget olarak profil kalsın ana ekranda.
Sonra yeniden başlat kardeşim gelecektir tarih.
Hayırlı olsun.

Güle güle kullan kardeşim.

Sağol dostum teşekkürler ellerine sağlık
Dostum birde Bt swich i göremedim
 
Tepkiler: Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Dostum zaten bende ordan arıyom fakat yok ne Bt swich ne de Accelswich
Nasıl yok.Hafıza kartı takılı flash attın değilmi?
Olması lazım.Bt swich tıkladınmı iconu geliyor olması lazım.
Accelswich tede tıkladınmı ekranına kapalı açık diye uyarı geliyor olması lazım.
 
Dostum medya bardan değil kısa yollara uygulama ekle dediğimde bu iksi de çıkmıyor yani hiç yoklar
Evet hafızakartılı flaşhladım hemde iki defa
Medya barda var.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Dostum medya bardan kısa yollara uygulama ekle dediğimde bu iksi de çıkmıyor yani hiç yoklar
Evet hafızakartılı flaşhladım hemde iki defa

Mediabara sen uygulama ekliyemezsinki sonradan.Bi anlaşmazlık yaşıyoruz şuan seninle.Resim ekleyim dur.
Yazılımı modlaman lazım
 
Mediabara sen uygulama ekliyemezsinki sonradan.Bi anlaşmazlık yaşıyoruz şuan seninle.Resim ekleyim dur.
Yazılımı modlaman lazım
Dostum mesajı eksik yazmışım düzeltim kısa yollara ekleyemiyorum kusura bakma
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Kısa yol ekliyemizsin evet.
Uygulamayı menüden kaldırdım çünkü.
Mediabarda var zaten napcan ana ekranda kısa yolunu.
Koymuş olmak için koyma boştan yere ana ekrana widget.
Şarjından tasarruf edemezsin çok kısa yol eklemeyin ana ekrana.
 
Tepkiler: kivilcim23
Sağol dostum ilgin için teşekkür ederim ana ekranda tek tık açıyorduk ondan rahat oluyordu artık böyle idare edecez
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Sağol dostum ilgin için teşekkür ederim ana ekranda tek tık açıyorduk ondan rahat oluyordu artık böyle idare edecez

Zor bişey değilki bundada bi tık fazla basıyorsun kardeşim
Vala bazıları istemiyor menüde gözükmesini ondan gizlemiştim.
Bu cfw olayında her kesime hitap etmek inan çok zor.
 
Tepkiler: kivilcim23
Doğru söylüyorsun dostum sen kendi bildiğini yap yoksa modlama bitmez valla tekrar emeğin için teşekkürler kolay gelsin hayırlı iftarlar
 
Tepkiler: Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Doğru söylüyorsun dostum sen kendi bildiğini yap yoksa modlama bitmez valla tekrar emeğin için teşekkürler kolay gelsin hayırlı iftarlar

Sağolasın anlayışın için cümlemize hayırlı iftarlar.
 
üstad yeni cfw yapacakmısın gözlerim yollarda kaldı kolay gelsin
 

ByKatre

Üye
İndirdim Teşekkürler Emeğine Sağlık
 
Tepkiler: Atacan-
keşke gold starı yayınlasaydınız linki falan atamazmısın özelden
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
keşke gold starı yayınlasaydınız linki falan atamazmısın özelden

Gold star özelden alıcılarına ulaştı ..
Sülümandönmezin çok büyük yazılımda etkisi var danışmadan veremem kardeşim.
Sorarım veya sen iletişime geç..
 
kardeşim istersen sen irtibata geç linki verirsen çok sevinirim teşekürler