vlkn9303
Üye
ne zaman çıkıyor topbarlı versiyonu ? topbarsız versiyonunu ile arasındaki farklar ne ? eski sürümün topbarlı versiyonunu denemiştim arada kendi kendine kaybolup geri geliyordu, uygulamaların üstünde kalıyordu, çakma oldugu belli oluyordu yani kısaca. gerçek belledeki gibi olmuyordu. yeni versiyon da mı böyle olacak yoksa daha stabil mi ?
ne zaman çıkıyor topbarlı versiyonu ? topbarsız versiyonunu ile arasındaki farklar ne ? eski sürümün topbarlı versiyonunu denemiştim arada kendi kendine kaybolup geri geliyordu, uygulamaların üstünde kalıyordu, çakma oldugu belli oluyordu yani kısaca. gerçek belledeki gibi olmuyordu. yeni versiyon da mı böyle olacak yoksa daha stabil mi ?
Pardon da nerden arkadaşın oluyorum ? abi diyebilirsin ama. uygulamayı kullanmayı biliyorum. senden öğrenecek değilim. hatta bir çok uygulamayı ve kullanımını senden daha iyi bilirim. örn; anasayfaya yeni eklediğin menü grid switcher gibi... aylardır kullanıyorum.vermek istediğin mesajı anladım -hak vermedim de değil- ama ilk cevabında sorularımı da cevaplasaydın bu gereksiz tartışmayı yaşamazdık. neyse daha fazla yazmıyorum. sende yazma kapansın konu. yazılımın güzel ama @openstar abin gibi düzgün cevap vermeyi öğrenirsen senin için daha iyi olur
Atacan eline sağlık çok güzel olmuş cfw yanlız browserdeki yazılar silik gibi yani okuyamıyorum yakınım bozuk biraz nasıl değiştirebilirim Rambonun c6 temiz portundan fontu ve browseri alıp değiştirsem olurmu sanırım seçenekler menü rehber vs simgeleri bozulup yerine yazılar gelicek temiz portdaki fontu benim için düzenleyebilirmisin rica etsem. Birde cfw deki yazı fontundanmı bilmiyorum ama spb weather programını yükledim ( bunu devamlı kullanıyorum )yazılar bozuk çıkıyo fontu değiştirirsem bu sorunda hallolmuş olucak sanırım CFW nin hiçbir sorunu yok ve senin dediğin gibi çok gerekli olmadıkca cfw ni kullanıcam TEŞEKKÜRLER.
kardeş iyi akşamlar kolay gelsin tarif ettiğin gibi piedpro temasını kaldırdım e7 ikonrarını attım hiçbir sorunla karşılaşmadım inşalah ikonlrı değiştirdiğim için kırılmamışsındır çok teşekür ederim
Atacan Kardeşim valla anlamıyorum ki karakter desteği falan benim için önemli olan büyük ve okunaklı olması yazıların belki bazı arkadaşlar görsel olarak böyle bir yazı fontunu tercih etmeyebilir ama benimkisi zorunluluk valla yaşlılık işte okuyamıyorum yazıları
Abi gördüm hava durumu widgetini..
Birde yazılımdan Keylock.mif ve ilgili dosyaları Sil abi iconu değişmez yoksa.
Birde bu Hava durumunu dene abi ekteki.
Şimdi senin fontu düzenliyeceğim Fakat yarına sarkar ve aldığın Fontla alakalı uygulamalarda sıkıntı yaratır.
Çünkü Program Fontu ne yazıkki Seçenekler iconunu Görüyor
Fontada baktım 6 sayfa desteklemiyor 6 SAYFA sembol desteği istemiyorsan Düzenliyeyim.
Sende Sağol abiSağol Kareşim sorunumu anladın sen bu fontunda iyi zaten menülere falan sadece resimdeki sıkıntı ve browserdeki siliklik diyeyim verdiğin programıda yükledim ama ingilizce anlamadım gibi yinede sağol ilgilendiğin için
Sende Sağol abi
Programı kurcala abi Çözersin İstediğin Şehri ekleyebilirsin Widget ekranına.
Türkçesi belki vardır hiç araştırmadım.Benim işimi görüyor arada renk olsun diye kullanıyorum yoksa kullanmıyorum Şarjdan Çok yiyor şebeke bağlantısı istediği için.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?