((independent live v7))
ile bomba gibi geliyorum bende
Hayırlı olsun bomba kötü bi tabir.
Çiçek gibi geliyorum de bari
- - - Eklendi - - -
Selam kardeş cfw çok güzel eline sağlık ama benim bi ricam var android fontunu çok seviyom bi yardımcı olsan
Tamam kardeş fontu yolla sen ben editleyim.
Kullanmak isteyen olursa ana sayfayada koyarız.
Yalnız hangisini istiyorsun bana onu söyle ana sayfadaki resimden örnek resim koy ona göre düzenlerim.
Ayrıca fontunda 6 sayfa sembol desteği yoksa bu özellikten mahrum kalırsın varsa sorun yok.
Dosyada ancak yarın elinde olur.
- - - Eklendi - - -
YENİ SÜRÜM İÇİN SİZLERDEN 3 ADET TEMA SEÇMENİZİ İSTİYORUM.RESİMLERİNİ GÖRDÜĞÜNÜZ TEMALARDAN...
..Seçmem için YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
--TEMALARIN HEPSİ BAŞTAN EDİTLENECEK
--EKSİK İCONLAR DÜZENLENECEK..
--SEÇECEĞİNİZ TEMALAR SİYAH TONDA YOĞUNLAŞILACAK
--HER ZAMAN Kİ GİBİ ŞEFFAFLAŞTIRALICAK
1.TEMA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
2.TEMA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
3.TEMA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
4.TEMA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
5.TEMA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
6.TEMA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
6.tema metalci melek için