{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

Tmm zatende kendi yazılımıma geri dönmek zorunda kaldım. Biraz önce bir arkadaş sorun yaşamış onu test etmek için. Bekliyorum. bende çizdim
 
Tepkiler: Atacan-
((independent live v7))

ile bomba gibi geliyorum bende
 
Tepkiler: Atacan-

lord60

Üye
Selam kardeş cfw çok güzel eline sağlık ama benim bi ricam var android fontunu çok seviyom bi yardımcı olsan
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
((independent live v7))

ile bomba gibi geliyorum bende
Hayırlı olsun bomba kötü bi tabir.
Çiçek gibi geliyorum de bari

- - - Eklendi - - -

Selam kardeş cfw çok güzel eline sağlık ama benim bi ricam var android fontunu çok seviyom bi yardımcı olsan
Tamam kardeş fontu yolla sen ben editleyim.
Kullanmak isteyen olursa ana sayfayada koyarız.
Yalnız hangisini istiyorsun bana onu söyle ana sayfadaki resimden örnek resim koy ona göre düzenlerim.
Ayrıca fontunda 6 sayfa sembol desteği yoksa bu özellikten mahrum kalırsın varsa sorun yok.
Dosyada ancak yarın elinde olur.

- - - Eklendi - - -

YENİ SÜRÜM İÇİN SİZLERDEN 3 ADET TEMA SEÇMENİZİ İSTİYORUM.RESİMLERİNİ GÖRDÜĞÜNÜZ TEMALARDAN...
..Seçmem için YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
--TEMALARIN HEPSİ BAŞTAN EDİTLENECEK
--EKSİK İCONLAR DÜZENLENECEK..
--SEÇECEĞİNİZ TEMALAR SİYAH TONDA YOĞUNLAŞILACAK
--HER ZAMAN Kİ GİBİ ŞEFFAFLAŞTIRALICAK

1.TEMA






2.TEMA






3.TEMA





4.TEMA






5.TEMA





6.TEMA


6.tema metalci melek için
 
kardeş gerçekten süper cfw yapıyorsun o yüzden hangi temayı koyarsan farketmez çok şık duracaktır eminim yinede bana göre 2.3.ve6.tema kolaygelsin

- - - Eklendi - - -

kardeş gerçekten süper cfw yapıyorsun o yüzden hangi temayı koyarsan farketmez çok şık duracaktır eminim yinede bana göre 2.3.ve6.tema kolaygelsin
 
Tepkiler: Atacan-
Bencede içlerinden tek güzel 1. tema yarinda ben sana 2 tane tema atayim onlara bak
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Bencede içlerinden tek güzel 1. tema yarinda ben sana 2 tane tema atayim onlara bak

Tamam o zaman 1 tema oylamayla kazanmıştır
Tamam bekliyorum 2 temayıda.
Ayriyeten siyah arka plan resimde istiyorum senden ben bulamadım yaaaaaaaaaaa....
 
6.tema tam dediğim gibi olmuş

- - - Eklendi - - -

6.temayı versene bana?
 





 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Buneee yaaaaa çiçek böcek çocuk işi bunlar..Daha güzel bul bana bide dialler işi ne oldu oymacılık sanatına başladınmı ?
 
bunlarmı çocuk işi
yok o işe bakmadım hiç sen en iyisi oraya telefon yerine başka bişey koy uğraştırma bizi
 
Tepkiler: Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
bunlarmı çocuk işi
yok o işe bakmadım hiç sen en iyisi oraya telefon yerine başka bişey koy uğraştırma bizi

Yawww hallediyorum yapıyorum.Adam akıllı svg ye çeviren program yok bulamadım viktormudur nedir onu kullanıyorum.
Adam akıllı svg çeviren program varmı elinde.
Şöyle iconu bozmayan cinsten olacak.