{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

hayır evden yazdıgım gibi yazıyor sitede türkçe çeviride

- - - Eklendi - - -


bana özelden atmış temanın indirme sitesini
Normal de ben mediafire den indirebiliyorum. Olmazsa linki özelden bana at ben başka bir siteye upload edeyim.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Linkte bi sorun yok iniyor.

- - - Eklendi - - -

 
Linkte bi sorun yok iniyor.

- - - Eklendi - - -

http:// 2odqs7m4eepaume

- - - Eklendi - - -

Dediğin gibi linkte bir sorun yok. Arkadaş indirememiş ben de onun için boxca sitesine upload ettim.
 

muxo

Üye
yanlış anlama ama cfwde kullandığın temayi çok aradın mi? Resimlere bakıyorum da çok itici duruyor.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
yanlış anlama ama cfwde kullandığın temayi çok aradın mi? Resimlere bakıyorum da çok itici duruyor.

EyvALLAH yoruma açığım.
Kimine güzel kimine çirkin.Göreceli kavramlarda uzalaşamazsın zaten kimseyle
İstemeyen başka Cfw yükler veya başka Tema ..
 
atacan hocam bana hazırladıgınız tema orjinali gibi degil bazı yerlerde girdigim uygulamaların ismi cıkıyor orjialinde hiç isim yazmıyor
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
atacan hocam bana hazırladıgınız tema orjinali gibi degil bazı yerlerde girdigim uygulamaların ismi cıkıyor orjialinde hiç isim yazmıyor

Nasıl orjinali gibi değil? Arkadaşım sadece temaya siyah fon bide yazılara müdahele ettim. O kadar. Elimden bu kadar geliyor valla kusura bakma.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi






 
Teman güzel olmuş hayırlı olsun Link atta bizde faydalanalım
 
Tepkiler: Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi


 
Görüşüm: Buda güzel fakat bar simgelerinden ok işareti sağa değilde sola doğru olsa bence daha güzel olurdu. Fakat geri gelme efekti sağdan giriyorsa bu böyle kalsın derim. Bir diğer husus menü belle bar simgesi de bence çok kötü durmuş. Benim fikrim. Menü simgesinde ya içteki daireleri ya da dışdaki daireleri silmen. Ama yinede sen bilirsin. Ben sadece görüşümü söyledim. Sende biliyorsun güzellik göreceli bir kavram. Ama diğer bütün yerler çok hoşuma gitti sadece siyah biraz fazla sanki Ana ekranada şöyle fazla şatafatlı olmayan sade fakat siyahdan farklı bir renk te olan bir resim koymanı öneririm.
 
Tepkiler: Atacan-
tema çok şık olmuş gerçekten yeni cfw içinmi yapıyorsun kolay gelsin
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi


-- Bar işareti Tema effectle aynı Şekilde geçişleri..
-- Bar simgeleri Belki resimde kötü duruyor Bilmiyorum Ama bence daha şık Duruyor Sadece İşi bozan Ahize...
-- Siyah tema Seçmemin nedeni BLack GoLd Ve siyah Rengi severim Beyazıda ama Bjk li değilim
--Ana ekran Resmine gelince Düşünücem araştırıp Güzel bişey bulursam değiştirebilirim.
-- Teşekkür Ederim yorumun ve görüşün için.



- - - Eklendi - - -

tema çok şık olmuş gerçekten yeni cfw içinmi yapıyorsun kolay gelsin

--Görüşürün İçin Teşekkür Ederim
-- Yeni cfw yapıyordum Şimdilik İptal Ettim 1 ay sonra Çıkartırsam Final olarak Çıkar.Başkada yapmam Satacam Telefonu.
--Cfw yapmaya değmez Kullanıpda SaklananLar için
 
üstad bence cfw ni erteleme okadar emek harcıyorsunuz bence yayınla ve bide cfw yapmayıda bırakma tabi yinede sen bilirsin gerçekten cfw lerin on numara teşekürler
 

bence de cfw yapmayı bırakmamalısın tmm doğru diyorsun kullanıpta bir teşekkür etmeyi bile zor gören insanlar var. Bunlar çok can sıkıcı şeyler insan yaptığının karşılığını alamadığını hissediyor. Bu durumu ben çok yaşadım. Bence yap çünkü bu ilk yazılımın. Diğerini sayma. İlkinden böyle yaparsan olmaz bence en az 1 defa daha çıkart derim. Baktın o da böyle oluyor ondan sonra hiç bulaşma bence. Bende şu an yapım aşamasındayım. Bende böyle yapacam. Ama yinede son karar senin.