Süleyman
Üye
Normal de ben mediafire den indirebiliyorum. Olmazsa linki özelden bana at ben başka bir siteye upload edeyim.hayır evden yazdıgım gibi yazıyor sitede türkçe çeviride
- - - Eklendi - - -
bana özelden atmış temanın indirme sitesini
Dediğin gibi linkte bir sorun yok. Arkadaş indirememiş ben de onun için boxca sitesine upload ettim.Linkte bi sorun yok iniyor.
- - - Eklendi - - -
http://Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız2odqs7m4eepaume
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
teşekkür ederim sorun google chromedan kaynaklanıyormuş expoler ile indidrdim herşey içi teşşekkürler tekrardan
Dediğin gibi linkte bir sorun yok. Arkadaş indirememiş ben de onun için boxca sitesine upload ettim.
yanlış anlama ama cfwde kullandığın temayi çok aradın mi? Resimlere bakıyorum da çok itici duruyor.
teşekkür ederim sorun google chromedan kaynaklanıyormuş expoler ile indidrdim herşey içi teşşekkürler tekrardan
atacan hocam bana hazırladıgınız tema orjinali gibi degil bazı yerlerde girdigim uygulamaların ismi cıkıyor orjialinde hiç isim yazmıyor
teşşkküerler herşey içinNasıl orjinali gibi değil? Arkadaşım sadece temaya siyah fon bide yazılara müdahele ettim. O kadar. Elimden bu kadar geliyor valla kusura bakma.
Teman güzel olmuş hayırlı olsunLink atta bizde faydalanalım
Sen bilirsin ister bitirdiğinde at ister şimdi ama yeter ki atDaha bitmedi kardeşim.İstersen özelden atabilirim,ilerleyen saatlerde.Hemde denemiş oluraun fikrinide dinlemek isterim
Görüşüm: Buda güzel fakat bar simgelerinden ok işareti sağa değilde sola doğru olsa bence daha güzel olurdu. Fakat geri gelme efekti sağdan giriyorsa bu böyle kalsın derim. Bir diğer husus menü belle bar simgesi de bence çok kötü durmuş. Benim fikrim. Menü simgesinde ya içteki daireleri ya da dışdaki daireleri silmen. Ama yinede sen bilirsin. Ben sadece görüşümü söyledim. Sende biliyorsun güzellik göreceli bir kavram. Ama diğer bütün yerler çok hoşuma gitti sadece siyah biraz fazla sankiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Görüşüm: Buda güzel fakat bar simgelerinden ok işareti sağa değilde sola doğru olsa bence daha güzel olurdu. Fakat geri gelme efekti sağdan giriyorsa bu böyle kalsın derim. Bir diğer husus menü belle bar simgesi de bence çok kötü durmuş. Benim fikrim. Menü simgesinde ya içteki daireleri ya da dışdaki daireleri silmen. Ama yinede sen bilirsin. Ben sadece görüşümü söyledim. Sende biliyorsun güzellik göreceli bir kavram. Ama diğer bütün yerler çok hoşuma gitti sadece siyah biraz fazla sankiAna ekranada şöyle fazla şatafatlı olmayan sade fakat siyahdan farklı bir renk te olan bir resim koymanı öneririm.
tema çok şık olmuş gerçekten yeni cfw içinmi yapıyorsun kolay gelsin
-- Bar işareti Tema effectle aynı Şekilde geçişleri..
-- Bar simgeleri Belki resimde kötü duruyor Bilmiyorum Ama bence daha şık Duruyor Sadece İşi bozan Ahize...
-- Siyah tema Seçmemin nedeni BLack GoLdVe siyah Rengi severim Beyazıda ama Bjk li değilim
--Ana ekran Resmine gelince Düşünücem araştırıp Güzel bişey bulursam değiştirebilirim.
-- Teşekkür Ederim yorumun ve görüşün için.
- - - Eklendi - - -
--Görüşürün İçin Teşekkür Ederim
-- Yeni cfw yapıyordum Şimdilik İptal Ettim 1 ay sonra Çıkartırsam Final olarak Çıkar.Başkada yapmam Satacam Telefonu.
--Cfw yapmaya değmez Kullanıpda SaklananLar için
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?