07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

sapphire_5800

Üye
kardeş ellerine sağlık javalı sürüm süper.hızı tartışılamaz ama dhasını bkleyen olmasın kullandğm en hzlı fw şuana kdr.symbian^3 fwsini kullandm ama bu kdr iyi performans alamadm birde o fwnin tuş ışıkları ayarnda çok srn vrdı cnımı sıktı dğştrdm.ama tması çok gzldi.symbian^3 transparent ti tema.aradm ama bulamadm dha.elinde olan vrsa nerden indrdni linkini koyarsa sevnrm.fw içn tkrr teşekkürler.emeğine sağlık
 


RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ustam sonunda başardım programları gömdüm :):):) de mapsi silmek zorunda kaldım ya onu tekrar kurabilirsem süper olur ya
 

AkSeA07

Üye
Bu Fw de benım tel sarjı yıyor resmen dun aksam attım fw yı 1 gun oldu 3 kez sarj ettım :S Sorun ne olabılır acaba__??
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ustam programları gömdüm simgeler gözüküyor bastığımda bi tepki vermiyor ya yine yanlış yaptım ya :)
 

oleştimaxi2

Üye
teşekkürler. cfw çok stabil gerçekten. Açılışı falan on numara olmuş.
 
kaptanedi

kaptanedi

Üye
ya byler ben başka bi sürümü kullanmak istiyorum ama dik entegre edince yazma dili olmuyo nasıl yapıldıgını bilen yok mu bi yardım edin....

--------------- Ekleme ---------------

dil demek istedim yani
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar c.tesi ve pazar günü pc. başında olamayacağım, sorularınız olursa ancak p.tesi cevaplayabilirim
 
AlpReis

AlpReis

Üye
eyvallah, teşekkürler,indirdim diğer fw'leri biraz denedikten sonra kuracağım
 
mardok

mardok

Üye
sonunda... teşekkürler
 
BarisOlsun

BarisOlsun

Üye
arkadaşım pek iyi fakat menü ekranı büyük olsaydı çok güzel olacakmış acaba 4-5 ikonlu büyük ekran yapabilirmisin yada onu yüklemek isteyenler için düzenlermisin indirelim ve final 42 çıktı sayfasında var... ;)
 

ayhanseda

Üye
Aylin sms okuyucu çalıştırabileniniz var mı? Çünkü o olmayınca arayanın adını söyelem açık iken telefonla arandığnızda biraz çalışıyor ve sonra ses kısılıyor. Ayrıca javalı sürümde java yüklenemiyor dahili bileşen. ve başka fw kurduğum java programlar bunda çalışmıyor... Çok güzel fakat hatalrından dolayı kullanamadım...
 
Erman_

Erman_

Üye
Javasız versiyona T9 ekleyebilmek mümkün mü Alper kardeşim? Gerek açılış, gerek hız gerek tema efektleri olsun süper bi fw olmuş. T9 olmadığı için kullanamıyorum bunu :( Ama kullanmak istiyorum T9 ekleyebilirmisin?
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
Javasız versiyona T9 ekleyebilmek mümkün mü Alper kardeşim? Gerek açılış, gerek hız gerek tema efektleri olsun süper bi fw olmuş. T9 olmadığı için kullanamıyorum bunu :( Ama kullanmak istiyorum T9 ekleyebilirmisin?
maalesef kardeş, T9 ayrıca nasıl eklenir bileliyorum. 3.eklediğim pnht.nin 041 çalışmasına Türkçe dil ekledim T9 otomatik olarak çıktı, ayrıca T9 eklemek için ilgili dosyasını bir bulsam hiç affetmiycem ama bilmiyorum, bu konudan dolayı özür dilerim.
 
manyak_adam

manyak_adam

Üye
selamlar ben javalı surumun 20 12 2010 tarıhlı olanı yukledım facebook ovı stoere e posta calısmıyor bunun nedenını bılen varmı yada boyle hata alan varmı acep daha evvel mega kardesın verdıgı ovı yukledım ama sorun cozulmedı fw guzel ama bu hatalar nedenı ıle 3 4 defa flashladım ardından 2 defa hard reset attım orjınale donecegım gene emegınıze saglık
 
AlpReis

AlpReis

Üye
42 finalmi çıktı bakalım hemen
 

alper0642

Üye
    Konu Sahibi
42 finalmi çıktı bakalım hemen
kardeş pnht.den binh24 042 sürümüne ait sayfa açmış, ancak kendi blogunda final sürümünün 01.01.2011 de yayınlayacağını duyurmuş, sayfasındaki sürüm trial (deneme) sürümü. indirdim, Türkçe ve programlar eklentisini yaptım, şu an deneme sürümü olmasına rağmen bile çokgüzel

buyrun pnht.den binh24,dün sayfası

 
kadirkurtyesil

kadirkurtyesil

Üye
arkadasım suanda senın fw nı kullanıyorum gayet hızlı güzel fakat ses komutları çalışmıyor.... silmişsin heralde.
 
AlpReis

AlpReis

Üye
kardeş pnht.den binh24 042 sürümüne ait sayfa açmış, ancak kendi blogunda final sürümünün 01.01.2011 de yayınlayacağını duyurmuş, sayfasındaki sürüm trial (deneme) sürümü. indirdim, Türkçe ve programlar eklentisini yaptım, şu an deneme sürümü olmasına rağmen bile çokgüzel

buyrun pnht.den binh24,dün sayfası


Evet bende baktım, ben final sürümü bekleyeceğim, tabii bizim arkadaşlar onu Türkçeye çevirir illaki, şimdi bir daha heyecanlandım:oke:
 
ByWorth

ByWorth

Üye
Merhaba, efektleri ile falan çok güzel bi FW olmuş ellerine sağlık alpercim fakat çevrim içi paylaşımı kaldırmışsın sanırım.. Bunu tekrar nasıl yüklerim Pixelpipe ile kullanıyordum. Eğer yardımcı olursan sevinirim. iyi çalışmalar.
 


Üst Alt