[03.04.2011] [Nokia 5800/v52.0.101] [CFW]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Quantanium

Quantanium

Üye
    Konu Sahibi
[03.04.2011] [Nokia 5800/v52.0.101] [CFW]
+ Binh24 Core dosyası kullanılmıştır

+ Binh24 N8 iconları eklenmiştir [04/03/2011]

+ C5 Tap To Unlock eklenmiştir

+ Ovi Maps 3.06 eklenmiştir

+ Yeni tema efektleri kullanılmıştır [Vortex Theme Effect]

+ Hiç bir uygulama silinmemiştir ve eklenmemiştir

+ Açılış hızlı olması için boot dosyaları 0 cache yapılmıştır

+ Yeniden başlat butonu eklenmiştir

+ Ayarlardaki [Veri Aktarma] silinmiştir

+ Türkçe dil yoktur (Müzik Çalarda Türkçe Dil kullanılırken atma yapıyordu o yüzden eklemedim)

+ SplashScreen ve SysAp değiştirilmiştir (Created Quantanium)

+ Hiç bir modifikasyon yapılmamıştır

+(Ç)ALINTI DEĞİLDİR

+ Respect Binh24 !

Download:






 
  • Beğen
Tepkiler: tayyip34


tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
eline sağlık :oke:
 

olcay.bozdemir

Üye
sen bunu yabancı sitelere koydun mu ? çok iyi bir çalışma olmuş çünkü :D
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
tr olmaması kötü ama emeğine sağlık güzel olmuş
 
PriZm

PriZm

Üye
Müzik çalardan atmaması için orochi'nin bir modu vardı onu ekleseydin?:hmmm
 

olcay.bozdemir

Üye
buna c6 portlasan daha iyi olur :D
 
Quantanium

Quantanium

Üye
    Konu Sahibi
buna c6 portlasan daha iyi olur :D

Abi c6 portunu şiddetle tavsiye etmiyorum..Bugune kadar cok c6 portu denedim ama v52 gibi performans vermedi muhakkak hatalar cikiyor..Ben orjinallikten yanayım..5800 telefon 5800 gibi kalmali bence..Yoksa bu doğan görünümlü şahin olayına dönüyor telefon..

--------------- Ekleme ---------------

Müzik çalardan atmaması için orochi'nin bir modu vardı onu ekleseydin?:hmmm

Hocam vizeler başlicak benimde biraz aceleye geldi FW ondan ekleyemedim daha dogrusu düşünemedim :D
 
mcetin55

mcetin55

Üye
TeşkkrLer eLLrine sagLık (:
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
kardeş core ve uda dosyaları nerde bunun ?
 

Ali Emre Çirik

Üye
ya bunu c6 fw dnüstrn bnce.
 
Quantanium

Quantanium

Üye
    Konu Sahibi

Ali Emre Çirik

Üye
:) orasıda doru.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt