Ben çok övüyordum binh24 bile bu portu kullaniyordu kahvede gördüm dertlestik o ara baktim teline
Yap kardeşim kolay gelsin Samsung s3 zil seslerini ve bildirim seslerinide kulllanmani tavsiye ederim![]()

telden araklayıp bana yollarsın artık![]()

Varya kardeşim geçenlerde başlamıştım sonra vazgeçtim yapmaktan ama sırf senin hatrına bu fw yi yapacam![]()

Elinize sağlık arkadaşlarOFW düzenlemeyi mod falan yapmayı bıraktım ben belki bunu kullanırım bir ara... üşendiğimden indirmedim bile gerçi daha
Ama güzel gözüküyor.

